Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Ny Storstrømsbro forsinket til 2024/2026 (Generelt)

af My1202, 29/5 2021, 06:30 (1367 dage siden) @ larsht

Men med den voksenmobning som flere debatører tilsyneladende er fan af - så undres jeg ikke over deres bemærkninger.
Det er nok værst for dem selv.

Jeg kan godt se det må være et drama uden sammenligning at få at vide at ens forslag er decideret farligt og på ingen måde i overensstemmelse med gældende sikkerhedsregler.
Ligeledes må det være et drama uden lige at blive konfronteret med at have benægtet at have skrevet noget som står som afsendt af en selv lidt højere oppe i tråden.

Men voksenmobning? Det skal man vist være et meget følsomt væsen for at synes.....

Heldigvis er jeg ret hårdfør og sådan set ligeglad med de 4-5 personer som ser mit synonym som en rød klud.

Sjov nok har jeg prøvet nogle gange at spørge eller foreslå noget som især de personer er kommet med ikke kun kritiske bemærkninger men bemærkninger om at ignore mig helt.
Det er helt fint hvis de undlod at svare. Faktisk nok en fodel.
De er deres psyke nok ikke til.
Men det har vist sig at iideerne / forslagene faktisk har været brugt i udlandet.

Så de er næppe helt så alvidende som de selv tror.

Og "krabsens" helt ude af hampen sammenligning med at køre med 40 km/h ind i en mur viser at han enten ikke har forstået noget eller som vanlig blot vil være imod.

Men lad endnu engang de dsglige pendlere betale med deres tid. Der bliver færre og færre af dem, hvilket er trist.

--
[image]

Hele emnet:

RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak