Ny Storstrømsbro forsinket til 2024/2026 (Generelt)
Næste gang du kommer hjem i din bil, så få fruen til at tage sin sele af - og kør så ind i garagemuren med 40 km/t uden at advare hende. Vil tro det giver visse udfordringer.
Sikke noget vrøvl.
Prøv bare for een gangs skyld at læse hvad du selv har skrevet.Du skriver at et sammenstød med 40 km i timen ikke er en udfordring.
Hvor har jeg skrevet det!!!
Det er formentlig spild af tid, men alligevel:
Næppe - din spidskompetance taget i betragtning.
https://www.jernbanen.dk/forum/index.php?id=169245"Og kørte man med en hastighed på ca 40 km/h ville de evt. "sammenstød" næppe være en udfordring?"
Dermed bekræftede du så, at du ikke har læst det du selv skriver. Sørgeligt, men ikke overraskende.
Nej. Men du mener vel ikke seriøst at diesellokomotivet vil påkøre en holdende togstamme med 40 km/h?
Sjovt nok har jeg mere tiltro til danske lokofører end du har.
Men havde du forstået hvad jeg skrev så ville man med 40 km/h næppe have en udgordring med en da denne jo næppe sker på den opadgående del af turen over broen of på den nedadgående del af turen har jeg svært ved at tro at den skubbede togstamme ville accelerede så meget at hastighedsforskellen villd overstige mere end 2-4 km.
Ellers er det en utrolig elendig lokofører eller også kunne togstammen formentlig fortsætte alene ved tyngdekraften?
Så nej jeg kan slet ikke se den af dig skitserede situation!
--