Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Seminar om godstrafikken på bane i Danmark (Trafikpolitik)

af f.Elkjær, 6/11 2015, 14:45 (3304 dage siden) @ Erik Olsen

Et tankespind
Hvis man forstillede sig, at nærværende Jernbaneforum var en tænketank for trafikpolitikere, kunne det være interessant, hvis alle forslag til ændringer hos jernbanen kunne blive fremlagt uden at man bliver "latterliggjort" eller på anden vis får at vide at man burde vide bedre. Men jernbaneforum er "kun" et forum for udveksling af oplysninger, meninger mm.
Jeg er IKKE jernbaneansat, og skal nok vare mig fra at komme med forslag som jeg ikke har forstand på. Men nu er Jernbaneforum, så vidt jeg kan se, for alle der har noget på sinde omkring jernbanernes væsen. Derfor burde alle også kunne komme med forslag uden at blive besvaret på en ubehøvlet måde.
Thomas Bobjerg indledte tråden om Godstrafikken på en sober måde, med en oplysning et seminar han havde deltaget i. Straks bliver dette seminars bidragsydere beskyldt for alverdens dårligdomme. Der må sidde nogen her som nærmest bliver bestilt af Banedanmark for at nedgøre forskellige indlæg (Gæst??) Selv skal jeg nok afholde mig fra at svare andre ubehøvlet, men får måske selv svar tilbage i den retning nu??
F.Elkjær

låst
2303 visninger

Hele emnet:

RSS Feed af emne

E-maskinernes sidste tid på Sjælland
E-maskinernes sidste tid på Sjælland

Denne artikel af Henrik Madsen udspringer af en brevveksling vedrørende tenderen til DSB E 978, der i mange år henstod på Godsbanegården. Artiklen fortæller om de sidste E-maskine ture i 1. distrikt og lidt om Kong Frederik den IX´s begravelse.

Læs mere

Jernbanebøger

På Sporet af 2017

På Sporet af 2017. Pris 230 kr.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak