Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Seminar om godstrafikken på bane i Danmark (Trafikpolitik)

af Gæst, 5/11 2015, 13:21 (3307 dage siden) @ Hovedrysteren

Hvorfor kontakter du/I ikke bare Banedanmark med et ønske om et afgangstidspunkt og/eller et ankomsttidspunkt ligesom andre der er vant til at bestille køreplanskanaler?

Jeg blev bedt om at komme med et eksempel på, hvorledes man kan få Banedanmark til at indrømme, at hvad de først havde sagt ikke kunne lade sig gøre alligevel godt kan lade sig gøre, når man går dem på klingen. Det er spild af tid at være oppe mod en "myndighed", som i øvrigt burde være et offentligt serviceorgan. Hvorfor skal vi bruge tid på at overbevise Banedanmark om, at de laver fejl/ikke har ret. Hvorfor kan de ikke bare gøre deres arbejde ordentligt i første hug? Hvis vi behandlede vores kunder på den måde, havde vi hurtigt ingen kunder.


Det er muligt, men man kan komme i tvivl om du i det hele taget har noget at have dine udgydelser i. Det virker ikke som at du har dit daglige arbejde i jernbanebranchen.

låst
2383 visninger

Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak