Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Toget er langsommere i dag end for 50 år siden (Generelt)

af Gæsten, 23/7 2015, 23:59 (3345 dage siden) @ steenth

Næh, det er en hastighedsprofil fra den samme analyse, jeg nævnte tidligere. 160 under storebælt, ellers er det 200 hele vejen undtagen gennem slagelse


Nu skriver du jo temmelig meget, så måske du vil gentage - gerne med en henvisning (et link) - til den nævnte analyse.


Nu har du kun valgt at være gæst. Men vi har haft analysen til behandlingen før (med andet materielle) - det har du gået glip af. Og de meste oplagte steder kigge, var den ikke. Og jeg vil ikke bruge mere tid på en "gæst" - få et brugernavn - og blev en helt del af forumet..

Jeg kender godt Trafikstyrelsens og Banedanmarks analyse, men undervejs i forløbet er jeg blevet i tvivl om det er den vi (eller "nogen") taler om, eller om der henvises til en alternativ analyse. Jeg kan ikke helt genkende, hvad der bliver udtalt om køretider, linjeføring, hastighedsprofiler i forhold til Trafikstyrelsen og Banedanmarks analyse. Men blot vi taler om den samme (som bliver tolket og til tider mistolket) er det fint. Vi fortsætter herfra.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak