Toget er langsommere i dag end for 50 år siden (Generelt)
Jeg forstår udmærket ideen, jeg tror bare ikke den har nogen videre betydning med Danmarks geografi og infrastruktur.
De fleste skift mellem tog vil være meningsløse, fordi de hurtige og langsomme tog kører på samme strækninger med begrænset forskel i rejsetider. Jeg tror ikke mange fra fx sorø gider skifte tog i Odense for at komme et kvarter hurtigere til Aarhus fremfor bare at blive i toget. Og med skift til sidebaner fx odense-svendborg eller aarhus-silkebirg eller Viborg, ja der kører gerne tre tog i timen, altså for mange til at tilpasning får mere end marginal betydning.
Det er fint at tilpasse rutebiler fra Fåborg men til hvad? Der vil gå tog til København hele tiden, og mod vest er Aarhus vigtigere end Esbjerg? Og hvad hvis der sidder to i rutebiler, der skal videre med tog men 27 der skal til en uddannelsesinstitution hvis mødetider rutebiler allerede er tilpasset.
Men siden du er bedrevidende kunne du jo komme med nogle eksempler