Venstresporsdrift på Ny Bane - opsummering og uddybning (Generelt)
Jeg kan gøre det bedre. Her er alle togveje der er relevante for den daglige drift indtegnet:
Kbh-Køge i gul, Peberholm-Hvidovre i grøn, og Peberholm-Køge i cyan. Ingen togruter krydser hinanden, og ingen benytter det enkeltsporede stykke.
Tak for den fine tegning. Dog mangler der Hvidovre F->Kbh og Peberholmen->Hvidovre F.
Du overser dog stadig/også mit spørgsmål:
Det var blot en konstatering, som var relevant i forhold til spørgsmålet. Da det er det samme sporstykke, der skal benyttes af tog Hvidovre F->Vigerslev/Kh og Peberholmen->Hvidovre F.
Jeg har anfægtet fra starten, at der i oplægget stod "Dette vil muliggøre at al daglig drift på Ny Ellebjerg kan foregå uden krydsende togveje".
Hvortil jeg gjorde opmærksom på at Hvidovre F->Vigerslev/Kh og Peberholmen->Hvidovre F skal krydse hinanden.
Det er kernen i det jeg prøver at bringe ind i debatten.
Din tegning tydeliggør det. Du kan ikke føre godstrafikken, som man gør i dag, fra Peberholmen til Hvidovre F, uden at den skal krydse ind over andre ruter. Eller tog fra Lufthavnen mod Høje Taastrup, udenom Kh.