Venstresporsdrift på Ny Bane - opsummering og uddybning (Generelt)
Du skriver uden krydsning, men forbigår igen, at der er tog, som kommer fra Peberholmen og skal mod Hvidovre F. Var der ikke for nylig et indlæg om, at man havde kørt det første 800+ meter godstog fra Sverige mod Danmark ?
Selv hvis din foreslåede forbindelse (markeret med blå) blev en realitet, ville disse tog, fra Peberholmen mod Hvidovre F, skulle krydse ind over al trafik fra Køge mod Vigerslev/Kh og trafik fra Kh mod Vigerslev/Køge N.
Måske du kunne angive, med grønt, hvilken vej du forestiller dig godstog køres fra Peberholmen til Hvidovre F, uden det medfører krydsninger ?
...
Jeg tillader mig hurtigt at svare... Som de kører i dag ganske enkelt... Hen over en bro over sporene mod ny bane... Der er ingen krydsning og hans forslag ændrer overhovedet ikke på det.
Du overså spørgsmålet, for det er ikke det du svarer på. Hvordan skal man køre tog fra Peberholmen til Hvidovre F, uden krydsning(er) ?
Og ja kun et spor fra Hvidovre til Ny Ellebjerg. Ligesom i dag. Det ændrer hans forslag heller ikke på, og var heller ikke tanken det skulle ændre på.
Det var blot en konstatering, som var relevant i forhold til spørgsmålet. Da det er det samme sporstykke, der skal benyttes af tog Hvidovre F->Vigerlsev/Kh og Peberholmen->Hvidovre F.
Jeg håber, at denne figur tydeliggør Frank Poulsens svar