Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Railjet og smuldret aftaler. (Trafikpolitik)

af Woodi, 2/5 2012, 17:50 (4598 dage siden) @ KimC

Et alternativ til hvad?
Det der mangles her er jo tog der kan køre på uelektrificerede strækninger, selv om DSB vist nok en gang for længe siden har bestilt nogen tog der skulle kunne det.
Hvis der kommer strøm til Esbjerg for slet ikke at tale om andre destinationer, skal der vel også anskaffes noget til at køre de ture, men i første omgang vil DSB jo støve nogle EAere af.
Helt ærlig tror jeg ikke at DSB er interesseret. DSB vil have noget der er lavet specielt til dem, alt andet er for dem som at iføre sig andres brugte underbukser.

Det er som man kun tænker frem til dagen i morgen.

Et alternativ til fjerntrafikken, mellem KbH / Od / Fa en lille vendetur der og i 2015 videre til Es og retur til KbH.
Dette kunne lade sig gøre med de tilbageblivende EA´er når deres renovering er overstået og dermed frigive lidt IC3 materiel.
Railjet, indeholder jo mange forskellige kvaliteter, som hverken MR/MF/MG har og dermed kunne det give et opløftende, kvalitets indsprøjtning og markedsføring af DSB´s brand i Europæisk klasse.

http://translate.google.dk/translate?hl=da&sl=en&u=http://www.seat61.com/railje...

--
[image]


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

ContecRailIndsend billederDSB MX1023

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak