Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Fordele og ulemper ved S-tog (Generelt)

af anho, 10/3 2022, 19:47 (987 dage siden) @ RasmusD

Har du overhovedet læst den tråd du kommenterer på? Vi har jo allerede været hele den diskussion igennem.

Hvis man ombygger 80 meter af hver perron først, så skifter til S-tog, og derefter hæver de resterende 150 meter, kan det godt løbe rundt. De 150 meter giver mulighed for 5-vogns dobbeltdækkertog, og de 80 meter giver mulighed for et SA-sæt - og i 10-minuttersdrift kan det nok godt klare Kystbanens passagermængde, omend det bliver lidt trangt indtil resten af perronen er blevet hævet.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Maglemølle Papirfabrik, Næstved
Maglemølle Papirfabrik, Næstved

Historien om både gamle og nye Maglemølle Papirfabrik i Næstved, der var i drift fra 1875 til 2012. Få her historien om bygningen af den private industrihavn og det store fabriksområde med eget spornet, lokomotiver og vogne.

Læs mere

Jernbanebøger

IC4 - Et studie i en skandale

IC4 - Et studie i en skandale. Pris 290 kr.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak