Sporarbejde i 1920'erne eller 30'erne men hvor?
De fynske landstationer var ellers et godt bud. Diverse sporplaner fra sidst i 30rne viser netop den signalopstilling.
M.h.t. vognen så synes jeg ikke den alene skal låse stedet til Jylland, hvor sandsynligt det end er. En vogn kan trods alt let flyttes rundt.
/Carsten Lundsten
Det kunne jf. lysretningen også stemme med Fyn, hvor der var dobbelte telegrafpæle og disse stod på sydsiden af banen.
Jeg har gennemgået Arkivet for Jernbaner for sporplaner over Fyn jf. ovenstående. Jernbanekilder er tilsyneladende nede i dag, så ingen hjælp derfra.
Nyborg: Ingen gennemkørselsmulighed.
Hjulby: Sporplan 1961 og med nye signaler. Men vestenden kan jeg ikke umiddelbart aflive.
Ullerslev: Sporplan 1961 og med nye signaler. Mangler kurven i vestenden.
Marslev: Sporplan 1961 og med nye signaler. Overhalingsspor på nordsiden.
Odense: For mange togvejsspor.
Holmstrup: Sporplan 1942. Signalopstillingstype passer, men overhalingsspor på nordsiden.
Tommerup: Sporplan 1961 og med nye signaler. Kurven i vestenden er en venstrekurve.
Bred: Sporplan 1936, men ingen overhalingsspor.
Aarup: Ingen sporplan, men jf. Thomas' indlæg var der kun 2 spor foran stationsbygningen.
Gelsted: Sporplan 1961 og med nye signaler. Ingen overhalingsspor.
Ejby: Sporplan 1961 og med nye signaler. Overhalingsspor ser ud til at have været nordligt. Ingen kurve.
Nørre Aaby: Sporplan 1936. Ingen overhalingsspor.
Kauslunde: Sporplan 1936. Signalopstilling passer, men venstrekurve i vestenden.
Middelfart: Ingen gennemkørselsmulighed.
Jeg kan ikke se andre fynske kandidater end Hjulby.
/Carsten Lundsten