Statusrapporter, anlægs- og byggeprojekter, BDK, signalprogr (Trafikpolitik)
Det med de 2 spor, er vel fordi mange skal/skulle fra omegn kommuner til city.
Jeg tænkte nu mere på en model som fx Stockholm, hvor hver Tunnelbana-linje har deres eget sæt spor gennem city. Og mest hentydede jeg til, at Expresstunnellen slet ikke er blevet nævnt af politikerne ;)
Ah, du mener som metroen i København?
Næ jeg mente det jeg skrev.
Så ikke særskilte spor på forskellige linjer som metroen i København?
Jo særskilte spor som på metroen, hvis det er det eneste du kender til.
Så må du jo bestemme dig for hvad du mener - du skriver lidt af hvert jo.....
Det var nu dig der blandede metroen ind i det, fordi du åbenbart ikke kender til Stockholm.
Men vi kunne jo starte med Expresstunnellen, så der var et alternativ til de 2 spor mellem nord og syd på S-banen.
Var det ikke en ide at lave en mere overordnet plan for det københavnske område, herunder Kystbanen, Helgoland, København H og hvordan man trafikerer det, og så lave en helhedsplan i stedet for at hver især har et projekt, som kan optræde som lappeløsning på lappeløsning på lappeløsning?
Jo enig, men det tror jeg aldrig kommer til at ske.