Statusrapporter, anlægs- og byggeprojekter, BDK, signalprogr (Trafikpolitik)
Kunne man i realiteten ikke benytte EB+dobbeltdækker eller IR4 til at køre løbene på Køge-Næstved, når der kommer strøm på?
EB er (endnu) ikke godkendt til kørsel på ERTMS strækninger...
Mit indtryk, at man først laver det sidste papirarbejde, når man har brug for det, muligvis for at undgå at at vedligeholde noget, som ikke brugt pt. Men forarbejdet er gjort... Ellers kan jeg se af anlægsplanen at man først regnet med at der kommer strøm på Køge-Næstved til næste år...
Ja du har altid det positive indtryk. Desværre er virkeligheden ikke helt den samme.
Ja for søren - indsættelsen af litra EB har jo for eksempel været en kæmpe fadæse........eller......
Man siger jo, at der skal 3 gode oplevelser til at opveje en dårlig - og kigger man på de sidste 15 års dansk jernbanehistorie, så er det formentlig derfor, at alle andre end DSB/Banedanmark og få andre har lidt svært ved at få ja-hatten på. Der skal altså lidt mere til end en succes-indsættelse af EB til...