N uden tender
De to buler (er det buler?) på siden af tenderens højre side bør kunne genfindes på andre foto - og hvis det er den samme tender som fortsat eksisterer må der være billeder af dem.....
De lodrette mærker på siden? Det kan være variationer i overfladen forårsaget af dæmpepladerne inden i tenderen, nogen man i så fald også ville kunne finde på andre tendere.
Det virker mærkeligt at N 201 blev sat i drift efter at den har afstået sin tender til specialvogn, men nu med en tender der ser ud til at være omnummereret. Eller er det den klassiske male-udenom manøvre som ofte er set på vognsider, hvor hele vognsiden er malet lige bortset fra der hvor nummeret var, og de gamle påskrifter på den måde genbruges?
Det virker også mærkelig tat N 201 som den eneste N maskine er set flakkende omkring uden tender efter sin udrangering, hvorimad N210 som var udrangeret for bestandingt på et tidspunkt hvor 201 var kommet i drift igen, står med sin (eller en) tender men mangler andre dele.
Og, hvis man har haft en udrangeret N maskine til at tage tenderen fra og spænde den bag 201, fordi 201's tender skule være specialvogn, hvorfor lod man så i stedet ikke den overskydende tender blive til tjenestevogn straks, og lade 201 beholde tenderen, når den dog var i en stand så den kunne sættes i drift igen, og blev det?