Vægtnormal?

af Steffen Dresler, 5/11 2014, 22:02 (3680 dage siden) @ Michael Deichmann

Go´aften!

Var en tur i Od, så jeg ser først skriverierne nu. Jeg bliver oprigtigt svar skyldig, da jeg ikke har godt nok kendskab til sådanne sager, sorry! Men der MÅ da være en årsag til, at tenderen får lige netop en bestemt vægtangivelse påmalet siden, ik´? Altså til at kunne prøveløfte.


Om 201 har haft anden tender efter 1968, så fremgår det IKKE af reparationsbogen. Yderligere har jeg fået en mail fra O. Nielsen, der viser, af det KUN var lokomotivet (altså MINUS tender), der blev solgt til Orla for 8780,- kr.

Godnat og sov godt!!

Steffen Dresler


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Svenska-lok
Asynkronlokomotiver
Asynkronlokomotiver

Tomas Larsson har udarbejdet denne rapport på svensk (i PDF-format) om anvendelsen af asynkrone motorer i danske, svenske og tyske lokomotiver. Under 1977 provkörde den norska statsjärnvägen (NSB) och den danska statsjärnvägen (DSB) en ny lokomotiv type DE 2500.

Læs mere
ContecRail

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak