Togfonden DK og jernbane til Billund udskudt igen-igen (Trafikpolitik)
Forhandlingerne udskydes igen-igen:
Med venlig hilsen
Thomas Boberg Nielsen
Jeg læste det godt i den lokale dagspresse, og udover at jeg skal beklage, at Kim Christiansen er kommet til skade og ønsker ham god bedring, kan jeg ikke lade være med at undre mig lidt over, at Danmarks p. t. 3. største politiske parti ikke kan finde en fuldgod reserve at sætte ind i forhandlingerne om det meget vigtige projekt, måske formanden himself, som jo ikke plejer at være mundlam.
Uden at "blande sport ind i det" og komme til at "lyde morsom", kan jeg ikke lade være med at sammenligne situationen med den, som det danske håndboldlandshold for herrer befinder sig i, her knap en uge før EM på hjemmebane med en hel del nøglespillere på skadeslisten. Kunne Ulrik Wilbek finde på at få udsat dette arrangement?
Og så læser jeg lige nu på tekst TV, at Tysklands magtfulde kansler Angela Merkel er kommet til skade ved en skiulykke og må holde sig i ro de næste tre uger. Så nu går Europa helt i stå.
Nu er det vist på tide at sige: Duk og væk. Inden webmaster eller moderatorerne kommer efter mig.
Bedste togfondshilsener
Ove af Erritsø