Materielbørs? - en konklusion? (Generelt)
Da den eneste modstander af denne ide nu har trukket sig ud af debatten og jeg mener sagen er udmærket belyst, er konklusionen vel at selvom der bliver gjort spredte anstrengelser på at forsøge et salg forend ophugning vælges, er der ikke en samling af disse informationer og med mindre man selv holder sig orienteret om hvilket materiel der er i farezonen overalt i Danmark (alle entusiaster der konstant skal holde sig opdateret overalt? - Jeg skal ikke være sekretær i en jernbaneklub!) vil man som enkeltperson ikke høre noget om det og materiellet vil forsvinde.
Jeg vil derfor mene at en sådan materielbørs vil være en god ide, idet det anskueliggøres for alle hvad der er ved at blive ophugget og ikke, som det plejer, opdages bagefter. Succesen afhænger jo fuldstændig af tilslutningen, men man skal jo starte det sted.
Jeg vil så kun håbe at de personer det måtte sidde tilbage med en forstokket holdning om at "klubberne ved bedst" som så fint er fremført med fine selvmodsigelser i tråden ovenfor, vælger at lade dette fungere som en forlængelse af det "perfekte system".
- Det er også måden jeg ser det brugt på, en sidste udvej inden ophugning.
- Og L.H. Jensen, du behøver ikke gemme dig bag en smiley for min skyld: Tronen vakler og det er mig der ryster den...