Materielbørs (Generelt)
det er vist ikke helt fair.
Hvad er ikke fair?? At NSJK offentliggør salgsobjekter betyder det så at alle andre er fredet?? - Så kommer jeg til at støde dig mange gange!
Men initiativet her er rigtig godt, det er jo rimelig meget det denne tråd efterlyser! Såfremt flere andre fulgte op med tilsvarende værker ville målet være nået og så kunne en samordning herinde godt give mening... Eller det kunne køres direkte herinde.
Jeg vil gerne tydeligt markere vores (NSJK's) holdning således, at aftaler foretages i foreningsregi internt (og ikke på dette eller andre fora), og herefter forhandler vi med andre klubber via det udmærkede DVF-samarbejde og de muligheder, der findes der.
Kommer der ingen interesserede, så "annoncerer" vi håndværkertilbudene, f.eks. her, ligesom vi også har lavet en oversigten på hjemmesiden.
Så har vi vist tilgodeset alle, eller??
I tilfældet af jeg ikke har magtet at få det frem tidligere, så er det lige præcis den arbejdsgang jeg mener er mest ønskelig! Primært tilgodeses klubberne/museet og hvis de ikke vil have det og ophugning overvejes, er privatsalg en mulig redning!
- Tak for at vise det, jeg kendte faktisk ikke til den del af jeres side!