Banegods (Generelt)
Sikke en energi ift Netredegørelsens fortræffeligheder der udvises. Lad os da håbe, den samme energi har været brugt, da NR 2014 var i offentlig høring....ellers vil BDK sikkert gerne høre om rettelser alligevel...(LHJ: Prøv at skrive en mail til BDK istedet for et indlæg her...)
Og ja, Skive og andre steder er officielt åbne, så BDK har en "udfordring", hvis der er nogen, der søger til april om at køre der...Det skal generelt bemærkes at Netredegørelserne ikke er juridiske dokumenter, og kun skal virke som grundlag for de ansøgninger, der kommer til den "årlige køreplan". og derfor alene skal være opdaterede frem til 8 måneder før køreplansskiftet
Y
God aften "Y"!
Long time, no see ...
Rart med lidt info en gang imellem fra "hestens egen mule" (ingen sammenligning i øvrigt).
Nej, jeg vil ikke bruge tid på at rette fejl i Bdks materiele - dels har man højt betalte folk til at gøre det, dels har jeg andet at bruge min tid på.
Når jeg her formastede mig til at påpege en række fejl, var det egentlig ikke for at genere Bdk - bemærk at jeg flere gange i dagens løb netop har taget Bdk i forsvar, når andre har været ved at "rette bager for smed" - men kun fordi Svend (der ellers er et fornuftigt menneske med mange rammende indlæg) opkastede netredegørelsens oversigt til nærmest "den evige sandhed". Og det holder jo i al fald ikke ...
God weekend!
vh
LH