Problemerne på Sydbanen fortsætter, pressemeddelse fra BDK (Generelt)
Men hvordan skal de give information de ikke selv har? Er det bedre de går ud og siger det virker fra d. 28... (eksempelvis) Og så får de også skæld ud fra d. 28. hvis ik det passer osv osv. Hvis de vitterlig reelt ikke ved det, er det vel svært at melde noget bedre ud?
Nej, det er en situation mange står over for flere gange om dagen...
Om ikke andet heder det kontinuerlige udmeldinger, såsom ny status om 3 timer, men end ikke det formår Cirkus Danmark.
Jeg siger ikke det er godt, det er det langt fra. Det er da noget virkelig lort at de sporskifter ikke virker og det burde absolut ikke fejle så meget. Men vi har vel alle prøvet enten privat eller på arbejdet at have noget der bare driller i stor stil og man aner ikke hvorfor og det driver en til vanvid.
Jeg har set masser af den slags eksempler i IT branchen, og nogle gange kan det gør godt med en presbold, der er en tendens til at ville forstå det hele 360 grader rundt og jo mere den slags mennesker får lov til at sidde og spekulere jo værre bliver problemet... meld en dato og et tidspunkt ud, til medarbejderne og få dem i problemløsningsmode omgående, som Japanerne siger: Fix Problem, Not Blame - problemet er at Bane Danmark åbenbart ikke regner de passagerer som står på peronen for en skid og bare lægger uger og måneder på, så kan de sidde og tænke over vendenssituationen for evigt...
Lortebutik...