Engelbrecht tilbage på hjemmebane (Trafikpolitik)
Og det vrimler med mennesker i fjernbusserne, de har det tydeligvis fint med komforten der. Det kan en (eventuelt renoveret) dobbeltdækkervogn sagtens matche.
Pris og kvalitet skal selvfølgelig bare matche hinanden.
Sæderne er elendige i DD. De er hårde og uden nævneværdig polstring. Nakkestøtte mm. kan ikke justeres. Benpladsen er so-so. Jeg jubler når det er IC4 der kører regionaltoget, det er toget med bedst benplads og nogle fornuftige sæder.
Det er lige før sæderne er mere komfortable i RyanAir fly end i DD.
Sæderne er elendige i tog, jeg jubler hver gang jeg kan sætte mig ind i min folkevogn i stedet for et hårdt og ringe IC3 sæde. Skal vi så ikke bare afskaffe tog fuldstændig?Kunne du prøve at kigge ud over din egen verden et øjeblik? Fordi du ikke er interesseret i produkt, behøver det jo ikke betyde at der ikke er et marked.
Det var et svar til et forslag om at køre med DD mellem København og Århus. Det er de, i deres nuværende stand, ikke beregnet til. Det var min pointe. - Der blev sammenlignet med fjernbusser, som har en væsentlig højere komfort end DD.
DD fungerer fint som kvægvogne, f.eks. mellem Næstved og København.