Nye spareperroner i Københavns Lufthavn (Generelt)
Prøv at finde de forskellige SIN-instrukser, så vil du se.
Der henvises et andet sted til det webinar der var arrangeret af IDA-rail. Det giver også svar på de mange "udfordringer" man vil løbe ind i.
Man kunne jo lave en risiko-vurdering af om de stadig var nødvendige.....
Siden åbningen af banen, har godstogene benyttet spor 1 og 2, når der har været sporarbejder eller uregelmæssigheder, der gjorde at spor 11+12 ikke kunne benyttes, så der findes med stor sandsynlighed allerede en risikovurdering for det.Mvh. Jens
Og mig bekendt indebærer dette projekt også ombygning af banen gennem nuværende spor 1 og 2 så godstog kan køre der uden de restriktioner der er i dag. Med mindre man også sparer det væk, det skal jeg så ikke kunne sige. Men det har da været en del af projektet tidligere. Så planen netop også indebærer godstog mod Sverige gennem nuværende spor 1/2, formentlig mest spor 1.