Ambitioner og muligheder (Generelt)
Knuderne i Timemodellen er vel lidt vel over solgte?
Næh, knuderne er tvært imod ikke kommunikeret klart nok, hvilket dit indlæg jo vidner om.
Reelt er det vel kun i Odense og Aarhus at sammenhængen med øvrig kollektiv trafik kunne være ønskværdig!
Nix. Sammenbinding er vigtig i alle fire byer.
I København kører S-tog og Metro konstant!
Ja, men det gør de tilsluttende regionaltog, rutebiler og Øresundstog ikke
I Aalborg vil Nordjyske fremover køre hver halve time nordpå (og rejsende er formentlig begrænset)
Du glemmer, at knuden i Aalborg også omfatter et omfangsrigt rutebilnet.
Og hvor mange passagerer betyder det reelt noget for? Næppe mange. Og hele tiden færre, da alle byer forsøger med færre linier men flere afgange. Til gengæld bliver væsentlige forbindelser som vejle-aarhus og slagelse-kbh udsultet. Taktkøreplanen hører hjemme i et land med anderledes geografi.