Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

2. spor Padborg-Tinglev (Trafikpolitik)

af steenth, 31/10 2019, 19:42 (1848 dage siden) @ Gæst1

I virkeligheden er det jo kun spil for galleriet. Banedanmark kan reelt ikke håndtere ny eller ændret infrastruktur, før signalprogrammet er færdigt i 2030(+).

Signalprogrammet bør være færdig i 2030 - det er materiel som er problemet nu og de problembørn er væk i 2030... og de usikkerheder, som er, har mindre betydning for en strækning som Padborg-Tinglev. Og evt. byggestart bliver nok tidligst i sidste halvdel af 2020'erne.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billige jernbane T-shirts

Jernbanebøger

Der kommer altid en sporvogn

Der kommer altid en sporvogn. Pris 310 kr.

Læs mere
Faxe Jernbane - FJ
Faxe Jernbane - FJ

Danmarks første privatbane var den smalsporede Faxe Jernbane fra Faxe Kalkbrud til ladepladsen ved stranden, der åbnede i 1864. Banen var i drift helt frem til 1982, hvor lastbilerne overtog transporterne. Her er historien om Faxe Jernbane med fokus på det rullende materiel.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak