Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Slut med togkaos på Sydbanen! (Generelt)

af mikedk2100, 1/10 2021, 14:43 (1241 dage siden) @ Scharfenberg

Apropos "hvis du læser, hvad jeg skriver" - synes du, det indbyder til at højne debattonen herinde? Nej, vel. Selvfølgelig har jeg læst, hvad du skriver. Det er jo netop derfor, jeg ulejliger mig med at svare dig. Det er bare ikke alt, du skriver, der er fuldstændig afbalanceret eller giver mening for den sags skyld. Du synes, jeg prøver at dysse sporarbejdernes konsekvenser ned. Jeg synes, du prøver at finde huller i osten. Men sådan er vi jo så forskellige. Fred være med det. Du og Jens Hansen har valgt en tilgang, hvor DSB og BDK er åh så håbløse. Skal os fra banen så tænke det samme om jer? Nej, vel.

Du har ret - debatniveauet herinde er meget lavt - og bestemt ikke kun fra min side (det er ikke møntet på dig eller steenth). Og måske leder jeg efter hullerne i osten, fordi jeg grundlæggende har den holdning, at man er nødt til at finde hullerne, for at kunne fylde dem ud. Med andre ord, man er nødt til at påpege fejlene, for at de kan blive rettet. Andre har så en "sådan er det bare"-tilgang til jernbanevæsenet, og så bliver det i hvert fald ikke bedre. Jeg bliver aldrig den sidstnævnte type.

Hele emnet:

RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak