Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Slut med togkaos på Sydbanen! (Generelt)

af Scharfenberg, 1/10 2021, 11:58 (1241 dage siden) @ mikedk2100

Sorry to say Steen, men det er jo lidt selvmodsigende, at du skriver, at Banedanmark skal sikre, at det er muligt at køre tog i hele ombygningsperioden, men at de må totalspærre en uge om sommeren.

Sorry to say, Mike, men du glemmer vist, at man ikke får en toptunet jernbane helt uden sporspærringer.

Nej det gør jeg ikke - hvis du læser, hvad jeg skriver, så gør jeg opmærksom på, at der ikke kan køre tog i hele perioden, hvis der må totalspærres. Og så gør jeg opmærksom på, at sporarbejde på én strækning sagtens kan have indflydelse på en anden strækning. Jeg er godt klar over, at der skal være sporspærringer, færre tog, ændrede køreplaner etc - jeg vil bare ikke dysse det ned :-D

Apropos "hvis du læser, hvad jeg skriver" - synes du, det indbyder til at højne debattonen herinde? Nej, vel. Selvfølgelig har jeg læst, hvad du skriver. Det er jo netop derfor, jeg ulejliger mig med at svare dig. Det er bare ikke alt, du skriver, der er fuldstændig afbalanceret eller giver mening for den sags skyld. Du synes, jeg prøver at dysse sporarbejdernes konsekvenser ned. Jeg synes, du prøver at finde huller i osten. Men sådan er vi jo så forskellige. Fred være med det. Du og Jens Hansen har valgt en tilgang, hvor DSB og BDK er åh så håbløse. Skal os fra banen så tænke det samme om jer? Nej, vel.

Hele emnet:

RSS Feed af emne

Vectron

Danske privatbaner

Læs historien om:
Amagerbanen
Billige jernbane T-shirts

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak