Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Ønskeseddel: Billeder fra Nordbanen (Generelt)

af BlackThorneDK ⌂, Randers, 18/9 2011, 21:23 (4751 dage siden) @ Erik V. Pedersen

-og jeg vil gerne tilføje at mit indlæg-og formodentlig også EVPs- var konstruktivt ment. Ikke en kritik.:-P


Ole


------------

Ja, --hvis mine tanker om en STOR, en MEGET STOR hjemmeside i Jernbanemuseums-regi er positive/konnstruktive tanker, --ja så var det vel konstruktivt ment.

Til gengæld hører man/jeg ikke megen tilslutning til idéen. Er det "en død sild" allerede fra begyndelsen, --eller var det en idé, om også andre gav deres mening tilkende, og måske "skubbede lidt bagpå".

Desværre "dør" ting jo ofte her på Forum efter få timer (ca. 5-7 timer i højre indholdsspalte og 2-4 døgn på selve hoved-siden), --herefter overdøves de af nye spørgsmål og svar (der er lige Frederikshavn gamle station, der jævnligt "er oppe og snappe en gang luft")! ! !

Erik V.
www.evp.dk

Kunne der måske være interesse for en side i et forenings regi andet end jernbanemuseet?
Vil det være at sprede interesserne for meget?

På den anden side er der jo som du siger ikke meget respons fra Odense på området.

Jeg har et par kontakter inden for webhosting branchen, som gør at der nok rimeligt billigt kan stilles noget til rådighed med lidt plads og trafik til en sådan database.

--
Jacob V. Rasmussen
BlackThorneDK


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak