Teknologi på Ring 3-linjen (Generelt)
Indenfor jernbanen er det lige så meget en kunde der skal efterspørge produktet. Dvs. det bliver en udvikling efter ordre, og da der er rigeligt med risici i et letbaneprojekt i forvejen, så vil man nok være tilbageholdende med at kaste sig ud i en ny teknologi.
Det er ikke nyudvikling at have letbaner uden køretråd.
Nanjing har været i drift i flere år.
Der oplades ved bremsning, og eller ved endestationer.
Jo tak, de har to linjer på 8-9 km og med hver 13 stop.
Letbanen bliver 27 km med 28 stop.
Der skal noget af en batteripakke til. Den smule man kan lade op undervejs har ikke stor betydning.
Jeg forstår ikke at køreledninger skulle være så slemt. Systemet er prismæssigt overkommeligt, er stabilt og i den grad gennemprøvet. Endvidere sikrer det en uendelig energitilførsel.
--
Mvh MSS
Min fotoside: http://mortenschmidt.piwigo.com/
Over 9000 fotos i over 200 albums