"Moderne Tider " eller nedtur for DSB? (Trafikpolitik)
Dette faktum kan vi da næppe være uenige om.
Der er sikkert nogle "markedsdrenge" fra CBS der synes det er mægtig fint, og da det overvejende kundegrundlag efterhånden mest består af diverse "overførselsindkomstmodtagere" og relativt få pendelere der langt hen ad (motor)vejen sikkert helts ville vælge anden transportmuligheder/være selvtransporterende, så er det måske ikke noget der fylder ret meget i nutidens Danmark? .Hilsen Ole-og god påske
Da' Ole
Det er vi helt enige om, og det antydede jeg også i mit første svar, men du springer lige fra faktum til vildt gætteri (og fordomme) hvor f...... har du fået den ide at det mest er folk på "overførselsindkomst" der tager toget, hvis det er tilfældet, så er det da lidt underligt at togene er så fyldte i myldretiden, der hvor folk er på vej til og fra arbejde - prøv du at stoppe al togdrift fra i morgen, min ellers ret syge fantasi kan ikke helt forestille sig omfanget af det kaos der ville opstå!! Jeg er næsten ked af at ødelægge din drøm om dengang jenbanen betød noget og fungerede. Det gør den stadig og den er stadig af afgørende betydning for landet men lige som alt andet er den nødt til at forandre sig i den takt samfundet gør. Og så god påske!
Venlige hilsner
Flemming