Pendlertalsmænd, muligvis lidt hjælp? (Trafikpolitik)
Jens, hvis du nu lige spiste brød til og genlæste Steffs indlæg, så er det altså angiveligt IKKE - jeg gentager - IKKE - pendler organisationerne der står bag diverse rygeforbud i tog, i stationer og på arealer.
Det klarer DSB helt fint selv.
Ja der bliver jeg lige nødt til at korrigere dig, for på forsiden af "DSB i dag" nr 12, står der med store bogstaver.:
"Pendlere foreslår røgfri perroner." og på side 2 er der med tydelig navngivende pendlertalsmænd/kvinder - 2 stk´s "ikke rygene" tillige med, det finder jeg meget beklageligt, at - ja nærmest inkompetent. Det er ikke rimeligt, at én slags grupperinger fremdeles fremfører personlige angreb på anderledes levende individers valg af deres laster, specielt når disse pendlertalsmænd/kvinder fra Borup besidder i den magtposition som de gør.
Hvis de kunne bruge deres sunde fornuft og undlade deres indskrænkethed/snæversynethed og personlige meninger, kunne man have forståelse for f.eks Røgfri zoner ved perron tilgangen/trappe-zone - men at gå helt til, at forbyde totalt på perroner er virkelig magtudøvende af særinteresser og de burde afsættes.
Det næste bliver vel, at disse to madammer, vil have forbudt passagerer der vejer mere 100 kg, da de personligt mener, at disse "fede" mennesker ødelægger sædernes form og støtte.
--