Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Spor og sportegninger af Helsingør havnebane. (Generelt)

af Kenneth Verting, Helsingør, 6/12 2011, 22:14 (4737 dage siden) @ Per Sørensen

Ha ha ! Hvor morsomt Per !

Jeg kan ikke huske direkte dig af udseende her. Men du virker på en eller anden måde bekendt alligevel. Vel nok fra "bybilledet". Det kender du godt ikke. :-)

Og ja... Vi har helt sikkert løbet efter de samme damer på byens diskoteker i sin tid.:-D På den tid var jeg også Diskjockey og bartender på Maritza, som i øvrigt kan ses på evp.dk om Hornbækbanen i baggrunden, hvor en skinnebus trykker med en spec. kobling et par godsvogne ind til DSB-området.

Jeg må sige. Jeg gjorde store øjne, da jeg så de foto fornylig. Jeg har aldrig før set HHGB's skandia-skinnebusser haft godsvogne "på krogen". Dengang var det jo altid HHGB M2 der kørte godstogene. Men den har måske været på værksted.

Du har pt. ingen ungdomsfoto af dig tilrådighed kan jeg forstå. Synd, for det ville måske hjælpe lidt på hukommelsen.

Men vil du se mig som en gammel "knark", så gå ind på www.s-smartha.dk, og tryk på forsidens vidio-klip fra TV's store sommerprogram: DANMARK FRA KYST TIL KYST.

Der vil du kunne se mig live i dag som "kaptajn, Peter Nielsen sidde ved bordenden i Martha-stuen i Svendborg i drikke en snaps bla..

Det hele handler om den gl. danske film fra 1967, MARTHA for os i Logen S/S Martha - Helsingør.:-D

Jeg har lige før skrevet om det i tråden: MZ godstog mellem Svendborg og Hjallese. (Jeg kom lidt der ind på et "sidespor" af den tråd). :-D Derfor var det nærliggende her at give dig dette tip.

Hele emnet:

RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak