Samkvemmet med offentligheden (Generelt)
Jeg mener blot at det er et eksempel på hvordan jernbanen gør sig selv upopulær. Hvis ikke der sker ulykker rægelmæssigt er sikkerheden sikkert ok. Nu går man ind og lukker en overgang som betyder at alle skal gå en omvej. I dette tilfælde er det jo som bekendt blot fordi Bdk vil trække penge ud af kommunen (det lader sig usagt hvem der skal betale - det er sådan set også ligegyldigt mht mit budskab). Næste skridt er at en fjernelse af jernbanen vil være et gode, da man så kan passere uhindret.Og: Jo færre overkørsler der er, desto farligere må de tilbageværende også blive, da krydsning af en jernbane bliver en mere sjælden oplevelse.
Hej Ulrik
Dine konklutioner er i min verden, dels arrogante og dels uunderbyggede, hvorfor bruge en påstand som sætter Bdk. i et dårligt lys hvis det ikke har nogen betydning for dit budskab? Hvorfor vil du ikke svare på mit spørgsmål? dine sidste påstande kan jeg kun tolke som afledningsmanøvrer, jeg mener at der på diverse fora bruges ordet "troll" om denne adfærd.
Venlig hilsen
Flemming