Min personlige mening ..... (uden foto)
Lige mine ord, Johnni. Har godt selv kunne mærke det, så derfor uploader jeg ikke såmeget mere, men mener selv der skal være plads til alle?
Der er plads til alle. Det sørger Tommy for. Dette er ikke et forum de særligt udvalgte. Jeg talte blot om den svenske to-fora model, som fungerer. Historiske indlæg afføder ikke lige så mange holdningsdiskussioner, da det jo ikke kan ændre noget, kun konstatering og diskussion af hændelsesforløb og hvad der fandtes på et punkt i tid og rum.
Jeg syntes f.eks. at dine billeder fra Gedser stations opløsning er spændende og har da kigget flere gange Og så er man da velkommen til at springe over indlæg som ikke interesserer.
Men (og her synes jeg I er langt fra) der er nogle gange hvor diskussionen bevæger sig på et niveau eller hvor spørgsmålene bliver for generelle, så jeg står af. Af den simple årsag at deltagelsen her også skal give mig (egoist, ville nogle sikkert kalde det) noget retur. Og jeg vil også hellere være aktivt deltagende og dele end at sidde og blot aflure andres gode indlæg og gnække i skyggen, hvis diskussionen bevæger sig ad et vildspor på grund af deltagernes manglende viden.