Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Min personlige mening ..... (1 foto)

af Claus Frost, 14/5 2011, 06:28 (4945 dage siden) @ Niels Munch

Også jeg syntes det er ærgeligt at kapaciteterne glider af, og forstår egentlig ikke hvorfor.

Vi "gamle" burde have mere forståelse, og kan man ikke bare springe de indlæg over der ikke interesserer en personligt? Det gør jeg - både emnemæssigt og forfattermæssigt sorterer jeg kraftigt i hvad jeg "gider" udsætte mig selv for ;-).

Tilbage står så de for mig relevante indlæg, som nu forsvinder eller bliver reduceret til den samme slags indlæg som på alle de andra fora, hvor det er rygtesmede og andre lignende "ikke vidende" personer der sætter dagsordenen.

Hvis vi kommer derhen, så er jeg også "gledet" af sporet, men indtil da håber jeg at vi alle kan opretholde dette herlige forum på en fortsat høj kvalitetstærskel og ikke på en kvantitetstærskel som nogle forum-skribenter syntes at have tillagt sig.

I øvrigt syntes jeg det er en god ide, at tilføje "et gammelmandsforum" som i Sverige - det fungerer fint derovre,og kunne sagtens fungere lige så fint her hos Tommy.

Ingen nævnt og ingen glemt - dette indlæg er udelukkende overordnede betragtninger fra min side.

Hele emnet:

RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak