Min personlige mening ..... (1 foto)
Det er meget trist af en så stor kapacitet som Niels Munch holder en pause/står af toget.
Som foreslået af andre vil det sikert være en fremragende ide at opdele Forum i nogle relevante undergrupper-enten få overordnede, eller flere mere opdelt, eller måske en kombination.
Samtidig sker der jo mildt sagt enj masse politiske tiltag af mere eller mindre pinlig karakter indenfor driften i den senere tid, hvilket vel ikke kan undgå at sætte sit præg her på Forum også.
Jeg tgror at en rele3vant opdeling stadig ville kunne løse de fleste problemer.
I pricippet dækker Forum vel hele spektret fra benhåede tekniske facts til "chatniveauet" og diverse variationer over tid, historie til nutid.
Med en relevant opdeling kunne der vel være plads til det hele?
En personlig tilgang til problemet minder om 70erne, hvor jeg som medlem af DJK og SHS efterhånden synetes at se en udvikling fra en interessant og hyggelige hobby/interesse, til noget der mindede mistænkeligt om mit arbedje, som dengang som medicinstuderende og kommende psykiater, var vagter indenfor hospitalspsykiatrien. Det blev for meget og jeg meldte mig ud af det hele.
Undskyld analogien. Der er selvfølgelig ingen sammenhæng med forum her, men blot en påpegning af det vel stadig primært er en hyggelig og interessant hobby/interesse.
Mvh Ole