Min personlige mening ..... (1 foto)
..... kan næppe interessere de forumskribenter, der har den mening, at deres personlige og uforgribelige meninger kan interessere andre ..... ?
Dette forum, der i perioder har tegnet til at blive et frugtbart sted for al mulig videndeling om vor fælles hobby, har i den sidste tid udviklet sig til det, nogen syd for Kongeåen ville kalde et "Plauder-Forum".
Forum er p.t. præget af – for mig – ulideligt lange og irriterende tråde, hvor man mere føler sig hensat til et chat-forum i ren Facebook-stil end til et sted for vidensdeling og positiv informationsudveksling.
Det skorter skam ikke på personlige meninger og holdninger, men nok på underbyggende facts og eksakt viden.
Derfor er jeg nu her:
.... og jeg tager nu en pause fra forum, medens de, der ser stort på viden og facts, får raset ud.
Jeg håber virkelig for vores slidsomme webmaster, hvis gode intentioner ingen vel kan nære tvivl om, at de ikke får overtaget. Og hvis du, kære Tommy, finder mit indlæg demoraliserende, bør du blot slette det.
For de (få ?), der sætter pris på konkret information, skal jeg nævne, at billedet er taget af min gode ven JB-P på Kalvehavebanen mellem Stivænge og Skovhuse i juni 1959.
M.v.h.
Niels