Bus erstatter tog på Tølløsebanen i Region Sjælland (Trafikpolitik)
Man har bare bidt de 2 første strækninger i 2 bider. Aalborg er bare kommet med i anden runde nogle få måneder senere. Men generelt er de kommet bagud pga. papirarbejdet for godkendelse af de første strækninger, hvor der skal være mest på plads.
"bare".....! man har lov til at være yderst skeptisk med udviklingsprojekter indtil der viser sig at opgaven er løst på andet end papir og simulering.
Til gengæld kan papiret ødelægge meget innovation og kreativitet.....
Bob bob, målet er vel at minimere omkostninger og kunne køre tog. Innovation og kreativitet i styrelser fører som regel projekter lige i skandalekrukken med forsider og rigsrevision til følge
Polsag
Amanda
EFI
IC4
.....
Nu nævnte jeg jo ikke styrelser som innotative og kreative, men mindre det er regler og proceduerer, vi tænker på, for så kan de godt (stærkt suppleret af en større organisation i Bruxelles).
Nå, nu er vist på vej ud af et sidespor.
/Jan