Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Jernbane til Aalborg Lufthavn (Trafikpolitik)

af Michael Deichmann ⌂, Gribskov kommune, 16/9 2012, 09:14 (4460 dage siden) @ Casper

Hvis vendelboerne skal foretage togskifte så vil mange måske vælge bilen til lufthavnen, men det er bedre end at de vælger bilen når de pendler til Ålborg. Jeg tror nemlig at mange flere pendler til Ålborg by end de lejlighedsvise ture til lufthavnen.

Jeg har set det nævnt flere gange at togskifte er tæt på katastrofer af nationalt omfang.

Indrømmet - det er ikke mig der slider sæderne i togene, men netop til lufthavnen - godt nok i Kastrup - har jeg fundet at brug af toget til at komme til og fra Lufthavnen er en rigtig god og billig løsning. Dette til trods for at jeg skal skifte MINDST 3 gange, men hvert skifte er ganske kort - ca. 5 minutter hvert sted (når det kører efter planen hvad det jo som regel gør).
Jeg er godt klar over at forholdene i Aalborg er anderledes, men jeg tror nu at mange vil have det bedre med at deres bil holder hjemme i carporten (så der ser beboet ud) end på langtidsparkering ved Lufthavnen.

--
Venligst

Michael Deichmann

[image][image]

Hele emnet:

RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak