Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Samdrift på Grenåbanen og Odderbanen (Trafikpolitik)

af Svend, 11/2 2012, 22:28 (4678 dage siden) @ js

Problemet med det der perron-menageri er, at de - som almindelige medarbejdere (det er almindeligt tog- og lokopersonale hhv lokomotivinstruktører) - åbenbart ikke har mandat, mod eller lov til at bringe sådanne forhold "længere op i systemet". Derfor beder de passagererne selv henvende sig (klage) til de højere magter (skriftligt), hvilket med sikkerhed ikke fører til noget som helst, bortset fra et svar som fortæller om reglerne, at brokkehovedet ikke ved noget om det han skriver om og så en høflighedsfrase for at afslutte brevet på en pæn måde.

Jeg synes alligevel at du skal henvende dig både til DSB og til Midtjyske Jernbaner (og gerne med en kopi til Midttrafik) og foreslå at togene venter kort på hinanden. Husk at være overstrømmende venlig og positiv i din henvendelse og giv det endelig ikke præg af at være en klage, det virker bedst :-)

--
Svend


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Det Danske Stålvalseværk A/S
Det Danske Stålvalseværk A/S

Det Danske Stålvalseværk i Frederiksværk kom i drift i 1942 og har gennem tiden haft et utal af lokomotiver i drift på værkets interne spornet. Lokomotiverne blev indkøbt som skrot og anvendtes indtil de ikke kunne mere, hvorefter de blev omsmeltet i værkets store ovne.

Læs mere
Indsend billederContecRail

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak