SERVICE (Generelt)
Hej,
Tak for er godt indlæg.
Jeg har rimeligt kendskab til DSB's måde at gøre tingene på, og har igennem de seneste år, talrige gange rystet på hovedet af ledelsens beslutningen, beslutninger der udelukkende skaber gener på passagerne.
Tag nu bare internationale billeter, dem har man ikke i de sidste 2 år kunne købe på at almindelig DSB billetsalg, salget af disse billetter blev forbeholdt 'store' stationerne, om det så var en rejse til Hamburg. Man vil med andre ord tvinge folk til at rejse for at købe en billet, hvis internettet af forskellige grunde ikke kan anvendes (f.eks. manglende kreditkort).
Som jeg før at skrevet, så gør det virkeligt 'ondt' at se, hvordan DSB's tidligere ledelse af ført DSB lige direkte mod afgrunden med nogen fuldstændig vanvittige beslutningen, og det uden noget har grebet ind før end de var for sent - og for sent er det desværre nu - man kan altså ikke spare sig til succes - mange har prøvet, ganske få har overlevet.
Jeg føler med DSB's medarbejdere, som nu igen, igen bliver ofre for den tidligere ledelses (direktion og bestyrelses) manglende kompetance i virksomhedsledelse - jeg håber Søren Eriksen nyder sit gyldne håndtryk på flere millioner - fortjent dem, det har han ikke !!!
/Henrik