Måske Metro til Nordhavn (Trafikpolitik)
Jeg vil sige at det er det samme uanset hvor man kommer i landet og om det er jernbaner/metro eller motorveje (bevares der er da også en del steder der er meget biltrafik ingen tvivl om det)
Men der er en hel del steder man sagtens kunne nøjes med en tosporet motortrafikvej, nå tilbage til jernbaner/metro Jeg er sikker på at en effektiv busforbindelse kunne klare de par kilometer metrostrækning og væsentlig billigere, men nu er der politikere der kaster sig over dette projekt og vil fremstå som at de styrker den kollektive trafik. Jeg tror der var flere steder man kunne have etableret en letbane eller en busforbindelse eventuel som trolleybus system væsentlig billigere. Bevares vel de märklin baner der er blevet anlagt virker da behagelig at køre i og det
går da rimelig stærkt, men det har da også været smadderdyrt, men alle steder i landet bliver der lavet prestigeprojekter og til gengæld halter løsningerne der hvor der er og kommer kapicitetsproblemer. Jeg vil ikke nævne hvor jeg syntes man kunne lave noget for hvor at jeg syntes at her er der problem så kommer andre og siger at det passer ikke, så de må være op til
beslutningstagerne, og så håber jeg de dropper prestigeprojekter.
Med venlig hilsen
Bent Jensen
Gadstrup