Korsør gamle station - omstigning til Nyborg
Hej
sjovt nok kan man falde over samme ting - var ved at gennemgå Vingehjulet ( kopiering 1943 - 1957 årgange - og så er vingenhjulet komplet ) og faldt også over artiklen i 1963 ( vil prøve at scanne den og lægge den ind ) - Endvidere JB-Ps oplysning om belgisk vogn burde have fået klokken til at ringe - mig bekendt blev belgiske vogne ikke overført på storebælt, men stoppede i Nyborg dengang (!?)
var så i gemmerne og på mit foto af MH 203 står der Ng ca 1958 - AK, et af Arnes 6 x 6 negativer
men fandt også dette foto af Nyborg i gemmerne - og det må så være post 1 ved den røde streg jeg har lagt ind - men hvor ligger så post 2 og 3 - ? eller er der flere
det kunne måske være en ide at efterlyse foto og oplysninger fra Nyborg i denne ombygningsperiode?
mvh
henning h087
Nyborg i halvtredserne - NowicoDSB ( billedet kan også være ældre ) men hvornår så ? )bemærk også at godsristen svanedammen? heller ikker er anlagt
billede af post 1 Nyborg - vingehjulet 1963 - DSB
også disse billeder fra Nyborg
dette fra 1966?? - gammel post ??? - Hans Gerner eller Arne Kirkeby foto af MT 160 + ARM + CC + AV
MT 151, 1958 Ng - AKomjk
MT 158, Nyborg - AKomjk
beklager kvaliteten af billederne
har lige fået ny scanner + photoshop - og skal lige have lært at bruge det ordentlig -
--
med venlig hilsen
henning orlowicz h087- h087@hotmail.dk