Togjournalen lukket, føj for en årsag! (Generelt)
2) vi er nogle som har behov for at skille interesse (her) og professionelt liv ad, deraf brugernavne. Ellers bliver diskussionen her og på mange andre fora en meget tynd kop te. Søgefunktioner gør det faktisk meget relevant at skrive med alias, da ytringer (fx her, fredelige og interessebaserede forstås) ellers vil skygge for ens professionelle virke. Det bør brugere af dette forum, som har trukket sig tilbage fra arbejdsmarkedet have fuld forståelse for.
Jeg er meget enig, men den risiko løber man (næsten) ligegyldig hvor godt man slører sine spor. Det er kun et spørgsmål om virksomhedens eller personernes stædighed til at finde de pågældende oplysninger.
Man kunne jo også bare vælge at kun udtrykke det man kan forsvare i alle henseender. En form for selvcensur, ja, men det sikre også vist niveau. Jeg har selv oplevede opringninger efter indlæg på denne side, ligesom mit virke i en navngiven virksomhed også er rykket op i debatten herinde. Indledningvis tog jeg det meget ilde op, men jeg er nået til den erkendelse (håb?) at det må styrke min troværdighed når folk ved hvem der sidder på den anden side af skærmen.
/Filip