Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Nyt signalsystem klar til brug Køge-Næstved (Jernbanen i dag)

af Per Holm, nær 133 m perronlængde på strækn. 880, 10/8 2021, 09:55 (1294 dage siden) @ Togsøn
redigeret af Per Holm, 10/8 2021, 10:41

Men en falliterklæring at se IC3 under køreledning, skulle da have været ER4 !

Når de to kan koble, så kan det vel ikke være umuligt at påbygge ETCS, men måske der mangler vilje ?

Hilsen Erling.

IC3 er jo "kun" midlertidige løsninger frem til Vectron kommer til køre der.

Pt. må køreledningsanlæget på strkn. 4 ikke anvendes/benyttes men denne restriktion forsvinder selvfølgelig snart og så skal ETRMS på strkn. 6 "tændes" for alvor før det hele virkelig batter noget og der skal selvfølgelig være strøm oppe hele vejen til Falster.

Alt kommer om føje år.

Og drop venligst konspirationsteorierne om ER4 hvis ikke du har noget at have dem i. Hvis det giver økonomisk mening at ombygge ER4 til ETCS vil det helt sikkert blive gjort.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak