DSB specialvogne 1958 - 1982

DSB specialvogne 1958 - 1982

1-99     100-199     200-399     400-599     600-799     800-999     1000-1199     1200-3004

A     B     F     H     K     L     M     O     P     R     S     T     U     V

Nr.    Navn Noter
401Togforvarmningsvogn
Bygget af Scandia i 1902. Ombygget 1958 fra EH 6700. 70 km/t. Trykluftledning. Håndbremse. Hjemsted Århus 1967, senere Struer. Udrangeret 1976.
402Togforvarmningsvogn
Bygget af Scandia i 1913. Omlitreret 1958 fra DSB Togforvarmningsvogn 2. Trykluftledning. Håndbremse. 70 km/t. Hjemsted Struer. Udrangeret 1975.
403TogforvarmningsvognBygget af Scandia i 1901. Ombygget 1960 fra EH 6686. 70 km/t. Trykluftledning. Håndbremse. Hjemsted Århus. 5 meter skorsten. Udrangeret 1974. Vognkasse opsat 1974 på Frederikshavn station.
404Togforvarmningsvogn
Bygget af Scandia i 1914. Ombygget 1962 fra EH 6724. 70 km/t. Hjemsted Korsør. Udrangeret 1974.
405Togforvarmningsvogn
Bygget af Scandia i 1901. Ombygget 1963 fra EH 6678. 70 km/t. Skruebremse. Hjemsted Roskilde. Vinrød 1964, senere grå. Udrangeret 1977.
406Togforvarmningsvogn
Bygget af Scandia i 1924. Ombygget 1964 fra EH 6595. 70 km/t. Hjemsted Padborg 1967-73, senere Esbjerg. Udrangeret 1976.
407Togforvarmningsvogn
Bygget af Scandia i 1902. Ombygget 1964 fra EH 6711. 70 km/t. Hjemsted Randers. Udrangeret 1977.
408Togforvarmningsvogn
Bygget af Scandia i 1902. Ombygget 1964 fra EH 6698. 70 km/t. Hjemsted Herning. Padborg 1975. Udrangeret 1978.
409TogforvarmningsvognBygget af Scandia i 1948. Ombygget 1974 fra Gklms 138 8 539. Rangerskruebremse. GP trykluftbremse. Hjemsted Frederikshavn (1985). Nykøbing F 1986. Udrangeret 1986.
410Togforvarmningsvogn
Bygget af Scandia i 1944. Ombygget 1973 fra Gklms 138 8 129. Rangerskruebremse. GP trykluftbremse. Hjemsted Belvedere, Rødby Færge fra 1977, Fredericia (1985). Udrangeret 1986.
411KurvereguleringsvognBygget af Scandia i 1876. Omlitreret 1958 fra DSB Kurvereguleringsvogn 1. Håndbremse. Hjemsted Århus. Senere benævnt opmålingsvogn. Hensat 1963 i Århus. Udrangeret 1964.
412Kurvereguleringsvogn
Bygget af Scandia i 1898. Omlitreret 1958 fra DSB Kurvereguleringsvogn 2. Skruebremse. Hjemsted Århus. Udrangeret 1965.
413KurvereguleringsvognBygget af Scandia i 1924. Ombygget 1958 fra CU 4007. 70 km/t. Trykluftledning. Rangerskruebremse. Hjemsted Århus. Udrangeret 1980. Oph. 1980 af Cvk Ar.
414KurvereguleringskontorvognBygget af Scandia i 1928. Ombygget 1962 fra FE 4916. 70 km/t. Rangerskruebremse. Hjemsted Århus. Gul 1979. Lunderskov 1979. Vejle 1980. Hobro 1981. Omlitreret 1982 til Tjenestevogn 950 0 414.
415Kurvereguleringsvogn
Bygget af Scandia i 1928. Ombygget 1962 fra FE 4913. "Mandskabsvogn for Svellestoppemaskine 2". 70 km/t. Rangerskruebremse. Hjemsted Århus. Hjørring 1977. Lunderskov 1979. Langå 1981. Omlitreret 1983/84 til Tjenestevogn 950 0 415.
416KurvereguleringsvognBygget af Scandia i 1929. Ombygget 1964 fra FE 4935. "Kontorvogn for Ballastrensemaskine". 70 km/t. Trykluftledning. Rangerskruebremse. Hjemsted Århus. Grå 1980. Lemvig 1980. Udrangeret 1984.
418Kurvereguleringskontorvogn
Bygget af Scandia i 1917. Ombygget 1968 fra CU 4123. 70 km/t. Trykluftledning. Rangerskruebremse. Hjemsted Århus. Grå 1983. Odense 1980-83. Omlitreret ca. 1984 til Tjenestevogn 950 0 418.
419TogforvarmningsvognBygget af Scandia i 1942. Ombygget 1978 fra Gklms 138 8 099. Rangerskruebremse. GP trykluftbremse. Udrangeret 1983.
420Togforvarmningsvogn
Bygget af Scandia i 1944. Ombygget 1977 fra Gklms 138 8 150. Rangerskruebremse. GP trykluftbremse. Struer 1981-83. Hjemsted Århus (1979-83), Nyborg (1985). Udrangeret 1985.
421TogforvarmningsvognBygget af Scandia i 1944. Ombygget 1978 fra Gklms 138 8 127. Hjemsted Nyborg. Brun. Struer 1980 uden sporforbindelse. Kedel fra Tjenestevogn 408. Udrangeret 1986.
422Værkstedsvogn for kørekranBygget af DSB i . Udrangeret 1970.
422Værkstedsvogn for kørekran 157
Bygget af Scandia i 1921. Ombygget 1970 fra CU 4140. 80 km/t. Trykluftledning. Skruebremse. Hjemsted Gb. Gb/Hellerup/Rungsted 1979. Omlitreret ca. 1984 til Tjenestevogn 950 0 422.
423Værkstedsvogn for kørekran 143
Bygget af Scandia i 1911. Omlitreret 1958 fra DSB Verkstedsvogn for Kørekran 3. Vognvegt 15 tons. 70 km/t. Trykluftbremse. Skruebremse. Nødbremse. Brendeovn. Gasbelysning. Hjemsted Gb, Rødby ferge 1967, Gb 1973. Verkstedsvogn for Kørekran 143. Udrangeret 1986.
424Værkstedsvogn for kørekran 144Bygget af Scandia i 1927. Omlitreret 1958 fra DSB Verkstedsvogn for Kørekran 4. Bogieakselafstand 2,1 m. 80 km/t. Nødbremse. Skruebremse. Højtryksvarmeapparater. Petroleumslamper. Kakkelovn. Gasbelysning. Hjemsted Århus. Omlitreret 1983/85 til Tjenestevogn 982 0 424.
425Værkstedsvogn for Kørekran 145
Bygget af Scandia i 1958. Ombygget 1967 fra P. Holm Nyland ZF 500 047. Vognvegt 20 tons. Rangerskruebremse. GP trykluftbremse. Nødbremse. Benzindrevet lysmaskine. Olieovn. Dampvarmeledning. Gul. Hjemsted Gb. Verkstedsvogn for Kørekran 145. Udrangeret 1987 og solgt til DJK (MHVJ). 2001 til VtV. Herning 2001-02. 20xx til Jernbanemuseet. 2017 fra Bramming til Randers. Randers 2017-24. Marslev 2024.
426Værkstedsvogn for Kørekran 146
Bygget af Scandia i 1958. Ombygget 1966 fra ZF 500 134 (Tykskov Dambrug). Vognvegt 20 tons. Rangerskruebremse. GP trykluftbremse. Nødbremse. Benzindrevet lysmaskine. Olieovn. Dampvarmeledning. Gul. Hjemsted Fredericia. Verkstedsvogn for Kørekran 146. Omlitreret 1983/85 til Tjenestevogn 40 86 952 0 426. Udrangeret 1990 og overdraget til Jernbanemuseet. Randers 1992-2004. Renoveret 2004. Randers 2011. I drift 2011. Odense 2016-18.
431Løbevogn for kørekran 141
Bygget af Harkort i 1919. Omlitreret 1958 fra DSB Løbevogn for Kørekran 1. Trykluftledning. Rangerskruebremse. Brændeovn. Hjemsted Cvk Ar. Udrangeret 1974. Solgt 1974 til ophugning til Henriksen, Århus.
432Løbevogn for kørekran 142
Bygget af Harkort i 1919. Omlitreret 1958 fra DSB Løbevogn for Kørekran 2. Vognvægt 10 tons. Trykluftledning. Rangerskruebremse. 60 km/t. Hjemsted Cvk Kh. Gul 1978. Udrangeret 1985 og overdraget til Jernbanemuseet. Udstillet i Odense 1992-99. Odense 2003-17. 2017 til Vestsjælland.
433Løbevogn for kørekran 142
Bygget af Harkort i 1919. Omlitreret 1958 fra DSB Løbevogn for Kørekran 3. Vognvægt 10 tons. Trykluftledning. Rangerskruebremse. Hjemsted Cvk Kh. UIC-nr: 40 86 951 3 433-3. Udrangeret 1985 og overdraget til Jernbanemuseet. Udstillet i Odense 1992-99. Odense 2003-17. 2017 til Vestsjælland.
434Løbevogn for kørekran 141Bygget af Harkort i 1919. Omlitreret 1958 fra DSB Løbevogn for Kørekran 4. Trykluftledning. Rangerskruebremse. Hjemsted Cvk Ar. Udrangeret 1974. Solgt 1974 til ophugning til Henriksen, Århus.
435Løbevogn for kørekran 143
Bygget af DSB i 1934. Omlitreret 1958 fra DSB Løbevogn for Kørekran 5 (982 3 143). Håndbremse. Trykluftledning. Hjemsted Gb, Rødby Færge fra 1983. Udrangeret 1986.
436Løbevogn for kørekran 143
Bygget af DSB i 1934. Omlitreret 1958 fra DSB Løbevogn for Kørekran 6 (982 3 143). Vognvægt 18 tons. Håndbremse. Trykluftledning. Hjemsted Gb, Rødby Færge fra 1983. Udrangeret 1986.
437Løbevogn for kørekran
Bygget af DSB i 1937. Trykluftbremse. Rangerskruebremse. Varmeledning. Hjemsted Århus H. Udrangeret 1973.
438Løbevogn for kørekran 146
Bygget af Scandia i 1947. Ombygget 1967 fra TF 8130. Hjemsted Fredericia. Last 17,5 tons. Håndbremse. GP trykluftbremse. Omlitreret 1983/85 til Tjenestevogn 952 3 438.
439Løbevogn for kørekran 145
Bygget af Scandia i 1947. Ombygget 1967 fra TF 8116. Last 17,5 tons. Håndbremse. GP trykluftbremse. Hjemsted Gb. Grå. Omlitreret 1987/88 til Tjenestevogn 952 3 439. 1999 til Jernbanemuseet. Odense 1999-2000. Randers 2005-24. Marslev 2024.
443Løbevogn for skinneudlægningskran 155Bygget af Scandia i 1950. Ombygget 1978 fra S 420 1 017. Bogieakselafstand 2 m. Last 42 tons. Håndbremse. G trykluftbremse. Hjemsted Kh. Omlitreret 1983/85 til Tjenestevogn 980 3 443.
444Løbevogn for skinneudlægningskran 159
Bygget af Scandia i 1976. Last 20,5 tons. 80 km/t. Skruebremse. GP trykluftbremse. Omlitreret 1985/86 til Tjenestevogn 950 3 444.
445Løbevogn for skinneudlægningskran 155
Bygget af Triangel i 1929. Ombygget 1958-59 fra ML 505. Bogieakselafstand 2,5 m. Last 9 tons. 80 km/t. Trykluftbremse. Rangerskruebremse. Udrangeret 1978 efter uheld.
446Løbevogn for skinneudlægningskran 156
Bygget af Scandia i 1886. Ombygget 1963 fra TGA 8903. Bogieakselafstand 1,6 m. Trykluftledning. Håndbremse. Udrangeret 1970. Ophugget 1971.
447Løbevogn for skinneudlægningskran 157
Bygget af Scandia i 1922. Ombygget 1966 af Cvk Kh fra TGC 8951. Bogieakselafstand 1,6 m. 80 km/t. Trykluftledning. Håndbremse. Hjemsted Kh. Gul 1979. Omlitreret 1983 til Tjenestevogn 980 3 447.
448Løbevogn for skinneudlægningskran 156Bygget af Scandia i 1947. Ombygget 1970 fra Kklm 323 0 115. 80 km/t. GP trykluftbremse. Håndbremse. Grå. Omlitreret 1983/85 til Tjenestevogn 950 3 448.
449Løbevogn for kørekran 144Bygget af Scandia i 1950. Ombygget 1973 fra Elo 511 1 454. Hjemsted Århus. 60 km/t. Rangerskruebremse. GP trykluftbremse. Omlitreret 1984 til Tjenestevogn 952 3 449.
450Løbevogn sporlægningskran 158
Bygget af Scandia i 1975. 80 km/t. Skruebremse. GP trykluftbremse. Omlitreret 1983/85 til Tjenestevogn 950 3 450.
451Værkstedsvogn for malere
Bygget af Breslau i 1877. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Malere 1. Håndbremse. Hjemsted Cvk Kh. Udrangeret 1961.
451LagervognBygget af Scandia i 1951. Ombygget 1980 fra Cl 29-25 585. Bogieakselafstand 2,5 m. Vognvægt 40 tons. Skruebremse. GP trykluftbremse. Brun 1984. Udrangeret 1988/95.
452Vogn for rengøringspersonale
Bygget af Scandia i 1927. Ombygget 1970 fra EH 6866. Må ikke befordres i tog. Trykluftbremse. Skruebremse. Hjemsted Struer. Udrangeret 1978. Ejes af Jernbanemuseet.
453Lagervogn for SporingeniørenBygget af Scandia i 1961. Ombygget 1977 fra CLL 488. Bogieakselafstand 2,5 m. Skruebremse. GP trykluftbremse. Brun 1984. Omlitreret 1985/86 til Tjenestevogn 982 3 453.
454LagervognBygget af Scandia i 1952. Ombygget 1977 fra Cl 612. Bogieakselafstand 2,5 m. Skruebremse. GP trykluftbremse. Brun 1984. Omlitreret 1985/86 til Tjenestevogn 982 3 454.
455Værkstedsvogn for Maskinarbejdere
Bygget af Scandia i 1916. Ombygget 1964 fra EK 6924. 70 km/t. Trykluftledning. Håndbremse. Hjemsted Cvk Kh. Grå 1980. Udrangeret 1985.
456VærkstedsvognBygget af Breslau i 1886. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Maskinarbejdere 1. Trykluftledning. Håndbremse. Hjemsted Cvk Kh. Udrangeret 1964.
457Værkstedsvogn
Bygget af Breslau i 1885. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Maskinarbejdere 3. Trykluftledning. Håndbremse. Hjemsted Cvk Kh. Udrangeret 1963.
458Værkstedsvogn
Bygget af Scandia i 1886. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Maskinarbejdere 4. Trykluftledning. Rangerskruebremse. Hjemsted Cvk Ar, senere Aalborg (1961). Udrangeret 1966.
459Værkstedsvogn for Maskinarbejdere
Bygget af Scandia i 1916. Ombygget 1963 fra EK 6926. 70 km/t. Trykluftledning. Håndbremse. Hjemsted Cvk Kh. Udrangeret 1976.
460Værkstedsvogn for Maskinarbejdere
Bygget af Scandia i 1919. Ombygget 1966 fra DR 5851. 70 km/t. Trykluftledning. Håndbremse. Hjemsted Århus. Udrangeret 1979.
461Værkstedsvogn for maskinarbejdereBygget af Scandia i 1944. Ombygget 1976 fra Gklms 138 8 200. Last 17,5 tons. Bundflade 21,3 m². Rangerskruebremse. GP trykluftbremse. Udrangeret 1986. Til Jernbanemuseet som Tjenestevogn 955 3 002.
462Værkstedsvogn for Maskintjenesten
Bygget af Scandia i 1905. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Maskintjenesten 2. Trykluftledning. Skruebremse. Hjemsted Gb. Udrangeret 1966.
463Værkstedsvogn for MaskintjenestenBygget af Scandia i 1905. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Maskintjenesten 3. Trykluftledning. Skruebremse. Hjemsted Gb. Udrangeret 1959.
464Værkstedsvogn for Maskintjenesten
Bygget af WUMAG i 1924. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Maskintjenesten 4. Trykluftledning. Rangerskruebremse. Hjemsted Gb. Udrangeret 1966.
465Værkstedsvogn for MaskintjenestenBygget af Scandia i 1920. Ombygget 20/1-64 fra HJ 37304. Håndbremse. Kun til transport af batterikasser fra og til centralmagasinet Århus. Hjemsted Århus. Udrangeret 1970.
466Værkstedsvogn for Maskintjenesten
Bygget af Scandia i 1919. Ombygget 1963 fra HJ 37302. 70 km/t. Trykluftledning. Håndbremse. Hjemsted Århus. Udrangeret 1973.
467Værkstedsvogn for MaskintjenestenBygget af Scandia i 1876. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Maskintjenesten 7. Trykluftledning. Parkeringsbremse. Hjemsted Gb. Udrangeret 1968. Solgt 1968 til NsjV.
468Værkstedsvogn for MaskintjenestenBygget af Scandia i 1901. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Maskintjenesten 8. Trykluftledning. Rangerskruebremse. Hjemsted Enghave Omformerstation. Udrangeret 1966.
469Værkstedsvogn for Cvk ArBygget af Scandia i 1909. Ombygget 1979 fra Pk 5917. Bogieakselafstand 2,5 m. Skruebremse. GP trykluftbremse. Omlitreret 1985/86 til Tjenestevogn 981 0 469.
470Værkstedsvogn for Maskintjenesten
Bygget af Scandia i 1915. Ombygget 1960 fra CY 4602. 70 km/t. Trykluftledning. Rangerskruebremse. Hjemsted Gb. Gul 1980. Roskilde 1980-81. Udrangeret 1981.
475Værkstedsvogn for Maskintjenesten
Bygget af Scandia i 1936. Ombygget 1970 fra FS 911. Først oml. 1978. Mandskabsvogn for snefogeden i Nykøbing Fl. 1970-78. Hjemsted Nykøbing Fl. Bogieakselafstand 2,5 m. Vognvægt 28 tons. Skruebremse. GP trykluftbremse. Udrangeret 1986/87.
479Mandskabsvogn for sporværktøjsdepotet
Bygget af Scandia i 1938. Ombygget 1977 fra DSB Pa 010. Bogieakselafstand 2 m. Vognvægt 27 tons. Skruebremse. GP trykluftbremse. Langå 1977. Omlitreret 1983/85 til Tjenestevogn 980 0 479.
480OlietankvognBygget af Scandia i 1942. Omlitreret 1973 fra Uhk 701 3 002. Hjemsted Mdt Fredericia. Omlitreret 1978 til Tjenestegodsvogn 947 0 015.
481Værkstedsvogn for sporrettemaskine
Bygget af Scandia i 1921. Ombygget 1967 fra CU 4156. 70 km/t. Trykluftledning. Skruebremse. Hjemsted Århus. Lunderskov 1981. Omlitreret ca. 1984 til Tjenestevogn 950 0 481.
482Værkstedsvogn for banetjenestenBygget af Scandia i 1948. Ombygget 1976 fra Cl 558. Brun 1984. Omlitreret 1983/85 til Tjenestevogn 980 0 482.
483Værkstedsvogn for ballastrensemaskine
Bygget af Scandia i 1948. Ombygget 1976 fra Cl 562. Brun 1984. Omlitreret 1983/85 til Tjenestevogn 980 0 483.
484Værkstedsvogn for sporværktøjsdepot
Bygget af Scandia i 1939. Ombygget 1976 fra Dah 100. Bogieakselafstand 2 m. Vognvægt 27 tons. Skruebremse. GP trykluftbremse. Hjemsted Langå. Omlitreret 1984 til Tjenestevogn 980 0 484.
485Værkstedsvogn for sporværktøjsdepotBygget af Scandia i 1940. Ombygget 1976 fra Dah 102. Hjemsted Langå. Brun 1982. Omlitreret 1983/85 til Tjenestevogn 980 0 485.
486Værkstedsvogn for sporværktøjsdepotBygget af Scandia i 1940. Ombygget 1976 fra Dah 103. Hjemsted Århus. Grå 1982. Omlitreret 1983/85 til Tjenestevogn 980 0 486.
487Mandskabsvogn for sporværktøjsdepot
Bygget af Scandia i 1939. Ombygget 1976 fra Dah 109. Hjemsted Århus. Brun 1980. Langå 1982. Omlitreret 1982 til Tjenestevogn 980 0 487.
488Mandskabsvogn for svejseingeniøren
Bygget af Scandia i 1940. Ombygget 1976 fra Dah 104. Bogieakselafstand 2 m. Vognvægt 27 tons. Skruebremse. GP trykluftbremse. Brun 1980. Omlitreret 1983/85 til Tjenestevogn 980 0 488.
489Målevogn for Bafd
Bygget af Frichs i 1940. Omlitreret 1976 fra MO 1997. Ombygget 1971 til målevogn for signaltjenesten. Hjemsted Helgoland. Skruebremse. GP trykluftbremse. Udrangeret 1983. Århus 1984 (hensat). Ophugget 1985.
490Opmålingsvogn
Bygget af Scandia i 1916. Ombygget 7/11-64 fra EK 6922. 70 km/t. Trykluftledning. Håndbremse. Hjemsted Cvk Kh. Udrangeret 1983/85.
491Opmålingsvogn
Bygget af Görlitz i 1897. Omlitreret 1958 fra DSB Opmålingsvogn 1. Trykluftledning. Håndbremse. Hjemsted Kh. Indgået nov. 1964 til Cvk Kh i dårlig stand. Udrangeret 1965.
491Profilmålevogn
Bygget af Scandia i 1944. Ombygget 1972 fra Gklms 138 8 130. 80 km/t. Trykluftbremse. Skruebremse. Hjemsted Gb. Til måling af fritrumsprofil. Udrangeret 1978.
492Redskabsvogn for SvejsekolonnenBygget af Scandia i 1920. Ombygget 1961 fra QHL 32507. Udrangeret 1966.
493Redskabsvogn for SvejsekolonnenBygget af Scandia i 1929. Ombygget 1961 fra QHL 31501. Udrangeret 1966.
494Redskabsvogn for SvejsekolonnenBygget af Scandia i 1929. Ombygget 30/12-60 af Cvk Kh fra QRL 36702. hjemsted Gb. Udrangeret 1966.
495Redskabsvogn for SvejsekolonnenBygget af Scandia i 1927. Ombygget 30/12-60 af Cvk Kh fra QRL 36703. Hjemsted Gb. Udrangeret 1966.
496Redskabsvogn for SvejsekolonnenBygget af Scandia i 1926. Ombygget 1959 fra QG 18468. Hjemsted Gb. Udrangeret 1966.
497Redskabsvogn for SvejsekolonnenBygget af Scandia i 1926. Ombygget 1959 fra QG 18467. Hjemsted Gb. Udrangeret 1966.
498Redskabsvogn for SvejsekolonnenBygget af Scandia i 1920. Ombygget 1959 fra QG 18492. Hjemsted Gb. Udrangeret 1964.
498Redskabsvogn for SvejsekolonnenBygget af Scandia i 1919. Ombygget 1964 fra QR 36077. Udrangeret 1966.
499Redskabsvogn for Svejsekolonnen
Bygget af Scandia i 1927. Ombygget 1961 fra QHL 31505. Hjemsted Gb. Udrangeret 1966.
500Redskabsvogn for SvejsekolonnenBygget af Scandia i 1917. Ombygget 28/2-64 fra QHL 32789. Hjemsted Gb. Udrangeret 1966.
501Værkstedsvogn for Signaltjenesten
Bygget af Atlas i 1885. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Signaltjenesten 1. Trykluftledning. Rangerskruebremse. Hjemsted Esbjerg. Udrangeret 1969. Solgt 1969 til DJK for 112,50 som SJS Cc 313. Fredensborg 1969. Hillerød ca 1970-71.
502Værkstedsvogn for Signaltjenesten
Bygget af Scandia i 1880. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Signaltjenesten 2. Trykluftledning. Rangerskruebremse. 49. Signalformandsstrækning. Hjemsted Glostrup. Fra 1962: "Må ikke indlemmes i tog". Opholdsvogn i Taastrup 1963-64? Solgt 1963 til DJK for 500,- kr. som SJS Cc 322.
503Værkstedsvogn for SignaltjenestenBygget af DSB i . 3-akslet. Hjemsted Aalborg.
504Værkstedsvogn for SignaltjenestenBygget af Scandia i 1880. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Signaltjenesten 4. Trykluftledning. Rangerskruebremse. Hjemsted Struer. Udrangeret 1962.
505Værkstedsvogn for SignaltjenestenBygget af Strømmen i 1896. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Signaltjenesten 5. Trykluftledning. Rangerskruebremse. 60 km/t. Hjemsted Århus. Udrangeret 1977.
506Værkstedsvogn for SignaltjenestenBygget af Scandia i 1898. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Signaltjenesten 6. Trykluftledning. Håndbremse. Hjemsted Tinglev. Udrangeret og ophugget 1962.
507Værkstedsvogn for Signaltjenesten
Bygget af Scandia i 1893. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Signaltjenesten 7. 60 km/t. Trykluftledning. Rangerskruebremse. 9. Signalformandsstrækning. Hjemsted Holbæk. Udrangeret 1974. Holbæk 1976. Solgt 197x til HgJK. Rungsted 1978. Byttet 1982 med DSB Specialvogn 558 (KSB A 6) til ØSJK. Køge 1983-2006. Vognkasse i Køge 2011-22.
508Værkstedsvogn for Signaltjenesten
Bygget af Breslau i 1885. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Signaltjenesten 8. Trykluftledning. Håndbremse. Hjemsted Herning, senere Viborg. Udrangeret 1967.
509Værkstedsvogn for SignaltjenestenBygget af Strømmen i 1897. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Signaltjenesten 9. Trykluftledning. Rangerskruebremse. Hjemsted Silkeborg, senere Ringkøbing. Indgået nov. 1960 til Cvk Ar for revision. Foreslås udrangeret p.g.a. meget dårlig stand
510Værkstedsvogn for Signaltjenesten
Bygget af Scandia i 1905. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Signaltjenesten 10. Trykluftledning. Håndbremse. Hjemsted Aalborg. Udrangeret 1971. Solgt 1971 til HgJK som KSB C 52.
511Værkstedsvogn for SignaltjenestenBygget af Kockums i 1881. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Signaltjenesten 11. Trykluftledning. Rangerskruebremse. Smedevogn. Hjemsted Herning, senere Struer. Udrangeret 1966.
512Værkstedsvogn for SignaltjenestenBygget af Strømmen i 1896. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Signaltjenesten 12. Trykluftledning. Rangerskruebremse. Hjemsted Fredericia. Indgået marts 1964 til Cvk Ar i dårlig stand. Udrangeret 1964.
513Værkstedsvogn for Signaltjenesten
Bygget af Scandia i 1916. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Signaltjenesten 13. Trykluftledning. Rangerskruebremse. 70 km/t. 10. Signalformandsstrækning. Hjemsted Kalundborg. Omlitreret ca. 1984 til Tjenestevogn 950 0 513.
516Værkstedsvogn for Signaltjenesten
Bygget af Strømmen i 1897. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Signaltjenesten 16. Trykluftledning. Rangerskruebremse. 13. Signalformandsstrækning. Hjemsted Køge. Udrangeret 1962. Solgt 1963 til DJK for 500,- kr. Klampenborg 1963-65. Frederiksberg 1980. Lersøen 1981. Ophugget?
516Værkstedsvogn for Signaltjenesten
Bygget af Scandia i 1920. Ombygget 1968 fra CU 4032. 70 km/t. Trykluftbremse. Hjemsted Fredericia. Udrangeret 1985.
517Værkstedsvogn for Signaltjenesten
Bygget af Scandia i 1920. Ombygget 12/8-68 af Cvk Ar fra CU 4033. 70 km/t. Trykluftbremse. Rangerskruebremse. Hjemsted Århus. Grå 1980. Århus 1980. Omlitreret ca. 1984 til Tjenestevogn 950 0 517.
518Værkstedsvogn for SignaltjenestenBygget af Elbing i 1870. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Signaltjenesten 18. Trykluftledning. Håndbremse. Hjemsted Aalborg. Beskadiget ved rangeruheld 18/11-63 i Nørresundby. Udrangeret 1964.
519Værkstedsvogn for SignaltjenestenBygget af Breslau i 1884. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Signaltjenesten 19. Trykluftledning. Håndbremse. Hjemsted Svendborg. Udrangeret 1964.
520Værkstedsvogn for Signaltjenesten
Bygget af Scandia i 1887. Ombygget 1964 fra Specialvogn 793. Trykluftledning. Håndbremse. 60 km/t. Hjemsted Svendborg. Udrangeret 1978. Ophugget 1978 i Stenstrup.
521Værkstedsvogn for SignaltjenestenBygget af Wagenbau i 1873. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Signaltjenesten 21. Trykluftledning. Håndbremse. Hjemsted Odense, senere Tommerup. Udrangeret 1963.
522Værkstedsvogn for SignaltjenestenBygget af Strømmen i 1897. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Signaltjenesten 22. Trykluftledning. Håndbremse. Hjemsted Århus. Indgået august 1964 til Cvk Ar i dårlig stand. Udrangeret 1964. Solgt 1964 til ophugning.
523Værkstedsvogn for SignaltjenestenBygget af Wagenbau i 1873. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Signaltjenesten 23. Trykluftledning. Håndbremse. Hjemsted Aalborg. Udrangeret 1961.
523Værkstedsvogn for Signaltjenesten
Bygget af Scandia i 1922. Ombygget 1961 fra QRL 36460. 8. Signalingeniørstrækning. Hjemsted Aalborg. Udrangeret 1968. Oph. 1968.
524Materialevogn for SignaltjenestenBygget af Scandia i 1919. Ombygget 1968 fra Gklm 111 8 356. Håndbremse. 70 km/t. Hjemsted Aalborg. Udrangeret 1973.
525Værkstedsvogn for SignaltjenestenBygget af Breslau i 1877. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Signaltjenesten 25. Trykluftledning. Håndbremse. Hjemsted Struer, senere Esbjerg. Udrangeret 1963.
526Værkstedsvogn for SignaltjenestenBygget af Wagenbau i 1875. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Signaltjenesten 26. Trykluftledning. Håndbremse. Hjemsted Hjørring. Udrangeret 1961.
527Værkstedsvogn for SignaltjenestenBygget af Strømmen i 1902. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Signaltjenesten 27. Trykluftledning. Håndbremse. Hjemsted Århus. Udrangeret 1963.
529Værkstedsvogn for SignaltjenestenBygget af Atlas i 1881. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Signaltjenesten 29. Trykluftledning. Håndbremse. Hjemsted Varde. Henstod sept. 1959 i Esbjerg i dårlig stand. Udrangeret 1959.
533Værkstedsvogn for SignaltjenestenBygget af Atlas i 1883. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Signaltjenesten 33. Trykluftledning. Håndbremse. Hjemsted Herning. Udrangeret 1962.
534Værkstedsvogn for SignaltjenestenBygget af Atlas i 1881. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Signaltjenesten 34. Trykluftledning. Håndbremse. Hjemsted Ryomgård. Udrangeret 1963.
535Værkstedsvogn for SignaltjenestenBygget af Breslau i 1885. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Signaltjenesten 35. Trykluftledning. Håndbremse. Hjemsted Silkeborg. Udrangeret 1967.
536Værkstedsvogn for SignaltjenestenBygget af Kockums i 1881. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Signaltjenesten 36. Trykluftledning. Rangerskruebremse. Hjemsted Herning. Herning 1960. Udrangeret 1969. Solgt 1969 til DJK. Fårup 1974.
537Værkstedsvogn for SignaltjenestenBygget af Atlas i 1885. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Signaltjenesten 37. Trykluftledning. Rangerskruebremse. Hjemsted Århus. Udrangeret 1969. Solgt 1968/69 til HgJK som SJS Cc 311.
538Værkstedsvogn for SignaltjenestenBygget af Kockums i 1881. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Signaltjenesten 38. Trykluftledning. Håndbremse. Hjemsted Aalborg. Grenå 1966-67 (hensat med knækket trækstang). 9/4-67 til Cvk Ar. Udrangeret 1967.
539Værkstedsvogn for SignaltjenestenBygget af Kockums i 1881. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Signaltjenesten 39. Trykluftledning. Rangerskruebremse. Hjemsted Fredericia. Beskadiget nov. 1965 ved rangeruheld i Skanderborg. Udrangeret 1966.
540Værkstedsvogn for SignaltjenestenBygget af Scandia i 1880. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Signaltjenesten 40. Trykluftledning. Rangerskruebremse. Hjemsted Fredericia. Beskadiget nov. 1965 ved rangeruheld i Skanderborg. Udrangeret 1966.
541Værkstedsvogn for SignaltjenestenBygget af Kockums i 1881. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Signaltjenesten 41. Trykluftledning. Rangerskruebremse. Hjemsted Silkeborg, senere Århus. Udrangeret 1967. Ejes af SFVJ.
542Værkstedsvogn for Signaltjenesten
Bygget af Scandia i 1923. Ombygget 1963 fra CY 4625. 70 km/t. Trykluftledning. Rangerskruebremse. Hjemsted Nykøbing Fl. "15. Signalformandsstrækning". Gul 1980. Udrangeret 1985. Overdraget til Væggerløse skole som pedelværksted. 2015 til Bevaringsforeningen Gedser Remise som DSB BC 10625. Gedser 2019.
543Værkstedsvogn for Signaltjenesten
Bygget af Strømmen i 1897. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Signaltjenesten 43. Trykluftledning. Rangerskruebremse. 5. Signalformandsstrækning. Hjemsted Kh/Aalborg. Udrangeret 1962.
545Værkstedsvogn for SignaltjenestenBygget af Strømmen i 1897. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Signaltjenesten 45. Trykluftledning. Rangerskruebremse. Hjemsted Struer. Udrangeret 1962.
549Værkstedsvogn for SignaltjenestenBygget af Scandia i 1880. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Signaltjenesten 49. Trykluftledning. Rangerskruebremse. 48. Signalformandsstrækning. Hjemsted Ballerup, senere 5. Signalformandsstrækning. Hjemsted Kh. Indgået 19/12-67 til Cvk Kh i dårlig stand. Udrangeret 1968.
550Værkstedsvogn for Signaltjenesten
Bygget af Atlas i 1885. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Signaltjenesten 50. Trykluftledning. Rangerskruebremse. 60 km/t. 50. Signalformandsstrækning. Hjemsted Bagsværd, senere Lersøen (1958). 1968 påmalet: Må kun benyttes på Lersøen station. Udrangeret 1975 (eller 1/10-72). Solgt 1975 til DJK. Lersøen 1978-80.
551Værkstedsvogn for SignaltjenestenBygget af Strømmen i 1896. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Signaltjenesten 51. Trykluftledning. Rangerskruebremse. 15. Signalformandsstrækning. Hjemsted Nykøbing Fl. Udrangeret 1962.
552Værkstedsvogn for SignaltjenestenBygget af Strømmen i 1896. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Signaltjenesten 52. Trykluftledning. Rangerskruebremse. 48. Signalformandsstrækning. Hjemsted Frederiksberg. Udrangeret 1969. Ophugget 1969 på Cvk Kh.
553Værkstedsvogn for SignaltjenestenBygget af Atlas i 1883. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Signaltjenesten 53. Trykluftledning. Håndbremse. Hjemsted Grindsted, senere Skjern. Indgået 28/10-64 til Cvk Ar i dårlig stand. Udrangeret 1964.
554Værkstedsvogn for Signaltjenesten
Bygget af Scandia i 1922. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Signaltjenesten 54. Trykluftledning. Håndbremse. 70 km/t. 1. Signalformandsstrækning. Hjemsted Hellerup. Udrangeret 1977. Cvk Kh 1980. Solgt 1981 til FDSB. 1985 til HgJK. Cvk Kh 2008-12. Ophugget 2012.
555Værkstedsvogn for SignaltjenestenBygget af Scandia i 1876. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Signaltjenesten 55. Trykluftledning. Håndbremse. Hjemsted Vejle. Indgået aug. 1966 til Cvk Ar i dårlig stand. Udrangeret 1968.
556Værkstedsvogn for SignaltjenestenBygget af Scandia i 1886. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Signaltjenesten 56. Trykluftledning. Håndbremse. Hjemsted Tønder. Udrangeret 1970.
557Værkstedsvogn for SignaltjenestenBygget af Lauenstein i 1870. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Signaltjenesten 57. Trykluftledning. Håndbremse. Hjemsted Brande. Udrangeret 1962.
558Værkstedsvogn for Signaltjenesten
Bygget af Scandia i 1907. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Signaltjenesten 58. Trykluftledning. Håndbremse. 70 km/t. 12. Signalformandsstrækning. Hjemsted Slagelse. Korsør 1972 (hensat). Udrangeret 1973. Solgt 1975 til ØSJK. Rødvig 1978. Byttet 1982 med DSB Specialvogn 507 til HgJK som KSB A 6.
559Værkstedsvogn for Signaltjenesten
Bygget af Scandia i 1905. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Signaltjenesten 59. Trykluftledning. Håndbremse. 70 km/t. 2. Signalformandsstrækning. Hjemsted Klampenborg, senere Helsingør (1978). Udrangeret 1978. Solgt 1978 for 100,- kr. til NSJV som KSB B 6.
560Værkstedsvogn for Signaltjenesten
Bygget af Scandia i 1905. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Signaltjenesten 60. Trykluftledning. Håndbremse. 4. Signalformandsstrækning. Hjemsted Hillerød. Beskadiget maj 1965 ved rangeruheld i Holte. Udrangeret 1965.
561Værkstedsvogn for SignaltjenestenBygget af Scandia i 1880. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Signaltjenesten 61. Trykluftledning. Håndbremse. Hjemsted Herning. Udrangeret 1967.
563Værkstedsvogn for Signaltjenesten
Bygget af Wegmann i 1892. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Signaltjenesten 63. Trykluftledning. Rangerskruebremse. 60 km/t. 3-akslet. Hjemsted Sønderborg, fra 1963 Aalborg (24. Signalformandsstrækning). Hensat 1973. Udrangeret 1976. Oph. 1976 af Henriksen, Århus.
564Værkstedsvogn for Signaltjenesten
Bygget af Scandia i 1927. Ombygget 1962 fra FC 4752. Smedevogn. 70 km/t. Trykluftledning. Rangerskruebremse. Hjemsted Odense. Odense 1980. Grå 1983. Udrangeret 1984.
565Værkstedsvogn for Signaltjenesten
Bygget af Atlas i 1885. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Signaltjenesten 65. Trykluftledning. Håndbremse. Smedevogn for 5. Signalingeniørstrækning. Hjemsted Odense. Indgået jan. 1962 til værkstedet i Nyborg i dårlig stand. Udrangeret 1963.
566Værkstedsvogn for SignaltjenestenBygget af Scandia i 1905. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Signaltjenesten 66. Trykluftledning. Håndbremse. Hjemsted Odense. Udrangeret 1973.
567Værkstedsvogn for Signaltjenesten
Bygget af Scandia i 1882. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Signaltjenesten 67. Trykluftledning. Håndbremse. Hjemsted Odense. Udrangeret 1968. Solgt 1968 til DJK (MBJ). Maribo 1981. Ophugget ca 1985 i Maribo.
568Værkstedsvogn for Signaltjenesten
Bygget af Scandia i 1899. Ombygget 1961 fra Specialvogn 794. Hjemsted Nyborg. 60 km/t. Trykluftledning. Håndbremse. Udrangeret før 1967. Med i fortegnelse 1983.
569Værkstedsvogn for Signaltjenesten
Bygget af Breslau i 1884. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Signaltjenesten 69. Trykluftledning. Håndbremse. Hjemsted Struer. Udrangeret 1967.
570Værkstedsvogn for Signaltjenesten
Bygget af Scandia i 1887. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Signaltjenesten 70. Trykluftledning. Håndbremse. Hjemsted Tinglev, senere Vojens. Udrangeret 1967.
571Værkstedsvogn for Signaltjenesten
Bygget af Scandia i 1905. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Signaltjenesten 71. Trykluftledning. Håndbremse. Hjemsted Bramming. Udrangeret 1966.
572Værkstedsvogn for Signaltjenesten
Bygget af Hamburg i 1876. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Signaltjenesten 72. Trykluftledning. Håndbremse. Hjemsted Tinglev. Udrangeret 1971. Solgt 1971 til HgJK som SFJ B 21.
573Værkstedsvogn for SignaltjenestenBygget af Scandia i 1898. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Signaltjenesten 73. Trykluftledning. Håndbremse. Hjemsted Struer, senere Skive. Udrangeret 1967.
574Værkstedsvogn for SignaltjenestenBygget af Scandia i 1912. Ombygget 1959 fra CX 4574. Udrangeret 1962.
575Værkstedsvogn for Signaltjenesten
Bygget af Scandia i 1914. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Signaltjenesten 75. Trykluftledning. Rangerskruebremse. 70 km/t. 11. Signalformandsstrækning. Hjemsted Ringsted, senere Vanløse (1968). Udrangeret 1973. Henriksen, Århus 1977.
576Værkstedsvogn for Signaltjenesten
Bygget af Scandia i 1913. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Signaltjenesten 76. Trykluftledning. Rangerskruebremse. 70 km/t. 14. Signalformandsstrækning. Hjemsted Næstved. Omlitreret ca. 1984 til Tjenestevogn 950 0 576.
577Værkstedsvogn for Signaltjenesten
Bygget af Scandia i 1924. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Signaltjenesten 77. Trykluftledning. Rangerskruebremse. 70 km/t. 3. Signalformandsstrækning. Hjemsted Kh, senere Helsingør (1961), 1971 til Aalborg. Kh 1973? Aalborg 1981. Gul 1981. Omlitreret ca. 1984 til Tjenestevogn 950 0 577.
578Værkstedsvogn for SignaltjenestenBygget af Scandia i 1924. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Signaltjenesten 78. Trykluftledning. Rangerskruebremse. 70 km/t. 8. Signalformandsstrækning. Hjemsted Gb, senere Vanløse (1979). Gul 1979. Omlitreret ca. 1984 til Tjenestevogn 950 0 578.
579Værkstedsvogn for SignaltjenestenBygget af Scandia i 1924. Omlitreret 1958 fra DSB Værkstedsvogn for Signaltjenesten 79. Trykluftledning. Rangerskruebremse. 70 km/t. 7. Signalformandsstrækning. Hjemsted Roskilde. Udrangeret 1974. Holbæk 1976.
580Værkstedsvogn for SignaltjenestenBygget af Scandia i 1921. Ombygget 1961 fra CV 4315. 70 km/t. Trykluftledning. Rangerskruebremse. Signalområde Århus. Hjemsted Esbjerg. Omlitreret 1982 til Tjenestevogn 950 0 580.
581Værkstedsvogn for Signaltjenesten
Bygget af Scandia i 1923. Ombygget 28/12-61 af Cvk Ar fra CY 4639. 70 km/t. Trykluftledning. Rangerskruebremse. Hjemsted Struer. Struer 1983. Omlitreret ca. 1984 til Tjenestevogn 950 0 581.
582Mandskabsvogn for Køreledningstilsynet.
Bygget af Scandia i 1897. Ombygget 1961 fra EH 6649. 60 km/t. Trykluftledning. Hjemsted Hellerup. Hellerup 1972 (hensat). Udrangeret 1974.
583Mandskabsvogn for Køreledningstilsynet.Bygget af Scandia i 1915. Ombygget 1962 fra CY 4605. 70 km/t. Trykluftledning. Rangerskruebremse. Hjemsted Hellerup. Hellerup 1979. Omlitreret ca. 1984 til Tjenestevogn 950 0 583.
584Mandskabsvogn for banetjenesten
Bygget af Scandia i 1903. Ombygget 1970 fra ARM 149. 80 km/t. Trykluftbremse. Skruebremse. Hjemsted Århus. Udrangeret 1976. Århus 1976.
585Materialevogn for SignaltjenestenBygget af Scandia i 1920. Ombygget 1965 fra QRL 36250. Udrangeret 1966.
586Materialevogn for signaltjenesten
Bygget af Scandia i 1921. Ombygget 1968 fra Gklm 111 8 517. Last 14,5 tons. Bundflade 18,8 m². 70 km/t. Trykluftledning. Håndbremse. Hjemsted Århus. Udrangeret 1985.
586Materialevogn for SignaltjenestenBygget af Scandia i 1922. Ombygget 1965 fra QRL 36384. Udrangeret 1966.
587Materialevogn for SignaltjenestenBygget af Scandia i 1926. Ombygget 1965 fra QRL 36473. Udrangeret 1966.
588Materialevogn for SignalvæsenetBygget af Scandia i 1919. Ombygget 1965 fra QHL 32344. Udrangeret 1966.
589Materialevogn for SignalvæsenetBygget af Scandia i 1923. Ombygget 1965 fra QHL 32232. Udrangeret 1966.
590Materialevogn for Signalvæsenet
Bygget af Scandia i 1923. Ombygget 1962 fra QHL 32246. Hjemsted Vanløse. Udrangeret 1966.
591Materialevogn for SignalvæsenetBygget af Scandia i 1923. Ombygget 1962 fra QHL 32244. Udrangeret 1966.
592Materialevogn for SignalvæsenetBygget af Scandia i 1917. Ombygget 1962 fra QHL 32788. Udrangeret 1966.
593Materialevogn for Signalvæsenet
Bygget af Scandia i 1922. Ombygget 1962 fra QHL 32138. Udrangeret 1966.
594Materialevogn for SignalvæsenetBygget af Scandia i 1917. Ombygget 1962 fra QHL 32715. Udrangeret 1966.
595Materialevogn for SignalvæsenetBygget af Scandia i 1922. Ombygget 1961 fra QH 32128. Udrangeret 1966.
596Materialevogn for SignalvæsenetBygget af Scandia i 1922. Ombygget 1961 fra QHL 32037. Udrangeret 1966.
597Materialevogn for SignalvæsenetBygget af Scandia i 1920. Ombygget 1961 fra QHL 32546. Udrangeret 1966.
598Materialevogn for SignalvæsenetBygget af Scandia i 1917. Ombygget 1961 fra QHL 32769. Udrangeret 1966.
599Materialevogn for SignalvæsenetBygget af Scandia i 1923. Ombygget 1961 fra QHL 32167. Udrangeret 1966.

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak