Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Danmarks flotteste skinnebus

af Erik V. Pedersen ⌂, Ballerup, 14/2 2011, 08:15 (5035 dage siden) @ UTJ

Her er et par stykker der også (var) flotte.
[image]
HHJ SM 22 i Odder 1968.
[image]
HHJ SM 21 i Hov 1968.
Mvh
Georg

De er bare skønne, de billeder..........:-)

Nu er vi snart derhenne hvor EVP's skinnebusside kunne udvides med skinnebusbidrag - hvis EVP kan følge med, den stakkel. Men hvor vi sikkert alle ville juble over endnu en kollektivside, nu fra en anden vinkel.

Vh
U

Hej U(TJ) / Georg Schmidt.

Det kan han snart heller ikke -- følge med.

Lige nu -i disse dage- vælter det frem med flotte fotos fra en masse jernbanen.dk-læsere, det ene flottere end det andet. Nu står der "godtnok" ikke anført, at de må benyttes til en sådan side, men . . .

Gennem de senere mange år, mens mine sider har eksisteret, har der jævnligt stået i slutningen af "siderne", at man var meget velkommen til at bidrage med fotos eller andet, . . . og hvad kom der så ud af det ???

Nogle få har været meget ihærdige, og støttet indtil flere gange (tak til dem - også her), men det store flertal ! ! !

Kystbanen kom godt fra start, og alligevel er der kun et fåtal af bidragydere. Mange af "de store gamle" (her nævnes ingen navne) sidder stadig og "putter" med deres fotos. Dermed være ikke sagt(skrevet), at de absolut skal ses på mine sider (det er en mulighed), men så evt. på egne sider eller venners.

Lige i disse dage kan det være svært at følge med --eet ønske om en bane-hjemmeside tager 10 sekunder at skrive, men lige så mange "pensionist-dage" at scanne og udlægge. En jævn "strøm" i årenes løb havde været at foretrække.

. . . og, -desværre UTJ-, der kommer ikke et foto af Spøttrup-remisen. Film-strimmelen var ikke lang nok, og månedslønnen ikke høj nok dengang. Desværre havde jeg ikke mit digitalkamera med den dag ;-)

Erik V. Pedersen,
http://evp.dk/index.php?page=svj---stationer

Hele emnet:

RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak