Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Forbindelsesspor i Rødby - måske et problem - som er løst (Generelt)

af h087 ⌂, køge, 2/3 2012, 18:45 (4655 dage siden) @ Steff
redigeret af h087, 2/3 2012, 19:24

Hej

først tak til UTJ og Steff samt andre der har hjulpet mig i denne sag med rådgivning.

Jeg har været i forbindelse med Thorkild Balslevs enke - og fået tilladelsen til at bruge hans billeder i forbindelse med jernbanerelaterede spørgsmål, emner og lign. på forums - dvs at jeg ikke bare vil smide dem ud på nettet - det skal have relation til noget om jernbaner.
Endvidere forklarede jeg hændelsesforløbet og der var Fru Balslevs tale meget tydeligt i forbindelse med nedenstående - så jeg sender hende en buket og brev

Endvidere har jeg været i kontakt med forlaget og de ser intet problem - når jeg har fået lov af Kirsten L Balslev - skal så lige ringe på mandag som aftalt idag - og få det endeligt konfirmeret - så den side også er i orden

Dernæst er der så sket det at den "anonyme" vil komme efter mig ( skriver han da) - da jeg har offentliggjort hans Emailadr her på forum - og det tager jeg så med sindsro ( var hjemme da Alexander væltede, sprunget i luften på Lindø, faldet 4 km da der var lufthul og blevet kørt ned af en bil - den fik buler ) - svarede ham på en for mig ( er jo smed ) og en anden der så hvad jeg svarede den "anonyme" - sådan lidt mere direkte - men stadig pænt og høftlig sprog - men bestemt - og med "trods alt venlig hilsen"
og foreslog at han kontaktede andre fotografer - som jeg også benytter foto fra til at vise i forbindelse af jernbanerealaterede emner på diverse forums - og spørge om "mine tilladelser" - det lader så til i hans svar til mig om ovenstående - at det vil han ikke tage stilling til - hvad man skal kalde dette vil jeg overlade til læserene at afgøre - så hvis vi ses i datatilsynet/retten - skal jeg da gerne sige det direkte til ham og klart og tydelig hvad jeg kalder det!!

og så behøver vi ikke at spilde mere tid på det
tilbage til jernbane - og vi ses måske i Valby ( der er messe jo )

mvh
henning h087
og tak for hjælp og råd

--
med venlig hilsen
henning orlowicz h087- h087@hotmail.dk

Hele emnet:

RSS Feed af emne

Billige jernbane T-shirts

Motordriftens indførelse ved DSB
Motordriftens indførelse ved DSB

I Vingehjulet 1951 nr. 2 har vi fundet denne artikel, der beskriver nogle af de genvordigheder, DSB havde med den første motorvogn ´Hønen´ i 1923 til MR-vognene der blev bygget af A/S Frichs og A/S Scandia i fællesskab.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak