Forbindelsesspor Rødbyhavn-Rødby Færge - måske et problem (Generelt)
Hej
tror at jeg måske har et lille problem med det foto af Rødbysporet af Torkild Baldslev
har fået en mail fra en
vedbend@ofir.dk via jernbanen dk
men ingen underskrift
der bliver spurgt om jeg har tilladelse fra enken til Torkild Balslev - men har søgt efter hende og kan ikke finde hende - men vil kontakte Hjørring flyveklub - som TB var med til at stifte - og se om jeg kan finde hende den vej
troede selv at TB foto var overgivet til det kgl bibliotek og at man godt måtte bruge et enkeltfoto - selv fra en bog (værk)("citaretten")når foto var fra før 1970 og oplyst foto var fra bogen "danmark set fra luften" og fotografens navn var nævnt - ( har fået dette oplyst i forbindelse med andre forspørgelser på arkiver og biblioteker ) - men er der nogen der ved mere om dette emne eller kan oplyse om hvordan det forholder sig om at vise billedet
spørgsmålet er så - om man skal bede Tommy om at slette billedet?? - gode råd bedes venligst givet - om muligt
mvh
henning h087
ps - ved at Sylvest jensen foto ligger på det Kgl Bibl - og det var i forbindelse med at bruge et af hans foto - at jeg fik ovennævnte oplyst om at bruge et enkeltbilledet fra værk
--
med venlig hilsen
henning orlowicz h087- h087@hotmail.dk