Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Opdeling af forummet? (Generelt)

af Thomas Rasmussen, Nordjylland, 23/10 2011, 20:48 (4781 dage siden) @ Tommy Nilsson
redigeret af Thomas Rasmussen, 23/10 2011, 21:23

Der er nu (heldigvis) så meget gang i Jernbanen.dk´s forum, at det ind imellem kan være svært at følge med. Enkeltindlæg i en tråd drukner ofte i en byge af indlæg i en anden tråd.

Sjovt du nævner det for mange tråde er "druknet" pga. at der er så mange indlæg i denne tråd:-D

Ja, derfor prøvede jeg engang at folde indlæg sammen men hvis et tråd ryger af sporet og derfor for ændret trådnavn (det er der faktisk et par stykker der bør blive bedre til). Så kan man ikke se at der er en tråd om nutidens S-tog som startede som diskusion om gamle S-tog med samligning og så skiftede emne.

Det virker også som om, at der er en opdeling i brugere, der interesserer sig for gamle dage og brugere, der interesserer sig for nutiden.

Lige præcis, jeg er fuld stændig ligeglad med gamle godstogsvogne (det er ikke kritik er den der er).

Er løsningen at opdele forummet i to dele (historisk og nutid)? Fordelen er, at brugere, der diskuterer numre på gamle skæve godsvogne, ikke bliver rodet ind i diskussioner om løsningen på DSB´s problemer i al fremtid. ;-)

Denne funktion har vi nærmest allerede ved at vælge kategorier. Dog, når en tråd ryger af sporet, er der mulighed for at trådnavn og der burde også være mulighed for at ændre kategori.

Ulempen ved en opdeling er, at vi risikerer, at det ene forum går i stå på grund af for lidt interesse.

Det tror jeg næppe.

Jeg vil i mellemtiden finde et afstemningsværktøj, som vi kan bruge, hvis det er det, der skal til.

Det tror jeg.

Hele emnet:

RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak