Opdeling af forummet? (Generelt)
Jeg læser "Næsten" alt der har min interesse, vurderet ud fra hvad trådens overskrift er.
Det der mindst bekymrer mig er, at topic nogen gange fordrejes og emnet glider lidt over i en anden grøft/spor, men når det kommer langt væk fra topic, det er irriterende/bekymrende og at det til tider er de samme 4-5 personer der udviser deres foragt for debattens udvikling med henstillinger om stavekontrol og bedre forudundersøgende og velvidende engagement, Ja så daler lysten til at spørge løs med skud fra hoften og man undres over at der overhovedet findes et forum, når nu alle skal være så kloge at spørgsmål er unødvendigt eller wikipedia, Google er opfundet.
Kunne være rart, at alle kan spørge frit, ingen spørgsmål er dumme - kun svarerne kan være det.!
Selvfølgelig har vi her verdens bedste database ude i venstre side, skabt af forum´ets owner Tommy Nilsson og den bør alle lige tjekke inden - den er tit og ofte guld værd
Jeg synes en opdeling af forumet kunne være befriende på nogen områder, men på den anden side dugger der af og til interessante oplysninger op, der selv kan give en nutids-fanatiker lidt stof til eftertanke.
Ønskeligt kunne bare være, at vi alle kunne udvise skrivende og anerkendende accept af individets forskellighed og henvise til lidt respekt/empati for hinandens interesser.
--